Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

- Zakup monitora powyżej 1000zł

14 Maj 2017 10:55 408 7
  • #1 14 Maj 2017 10:55
    2507604
    Użytkownik usunął konto  
  • #2 14 Maj 2017 11:58
    n.vision
    Poziom 26  

Nie znam się na monitorach, ale kiedyś robiłem spory reserch(założyłem też temat na elektrodzie, pytałem ludzi pracujących na co dzień na konfiguracjach dwumonitorowych) i wyszło mi, że maksymalna wielkość monitora to do komfortowego użytko 24". Powyżej tego bardzo trudno korzysta się, boli głowa itd

Ja u siebie korzystam z dwóch, 22" i 19" i jest ok, tyle ze obydwa "pracują" na biurku, ciągle je przesuwam od przodu do tyłu, ale mam też duże biurko

Więc jeśli nie będziesz używał monitora głównie do gejmingu z kanapy, 24" powinno być maksimum

1
  • #3 14 Maj 2017 15:05
    2507604
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 16 Maj 2017 15:00
    Walery K
    Poziom 16  

Od pół roku mam taki monitor + dodatkowo stary 24" płaski. Na wysokość oba równe bo 24-ka ma rozdzielczość w pionie 1200. Nie uważam aby 27-ka była za duża, a nawet nie miałbym nic przeciwko temu aby to było nawet więcej niż 27".
    Nie widzę nawet potrzeby przestawiana obydwu monitorów, a nawet nie widzę sensu tego. Jak na razie jestem z niego zadowolony. Siedząc przed monitorem za bardzo nie widać tej krzywizny, ale jak się porówna obraz ze stojącym obok płaskim monitorem to wtedy efekt krzywizny jest mocno widoczny, tak więc zbieram pieniądze a drugi taki sam monitor. Zresztą od samego początku zakładałem, że kupię takie dwa zamiast np. LG 34'' IPS LED 34UC88-B Curved UltraWide, którego cena w tamtym czasie była znacznie wyższa niż dwóch Samsungów 27".

0
  • #5 16 Maj 2017 16:15
    n.vision
    Poziom 26  

Walery K napisał: