Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Focus 1.6 pomoc kupno - Chcę kupić ten samochód i mam pytanie ...

Zaxxis 27 Maj 2017 19:18 1203 10
  • #1 27 Maj 2017 19:18
    Zaxxis
    Poziom 1  

Witam serdecznie chcę kupić Forda Focusa 1.6 Odbyłem już jazdę próbną. Auto mi się podoba tylko nie jestem przekonany co do rdzy na podwoziu. Zrobiłem zdjęcia żeby pokazać komuś kto zna się na samochodach. Jako że jestem laikiem proszę o radę czy tyle rdzy na pod autem jest akceptowalne? Auto ma 11 lat używane jest i będzie w Anglii.
    Oto link do zdjęć.
    Ford Focus 1.6 pomoc kupno - Chcę kupić ten samochód i mam pytanie ... Ford Focus 1.6 pomoc kupno - Chcę kupić ten samochód i mam pytanie ... Ford Focus 1.6 pomoc kupno - Chcę kupić ten samochód i mam pytanie ... Ford Focus 1.6 pomoc kupno - Chcę kupić ten samochód i mam pytanie ... Ford Focus 1.6 pomoc kupno - Chcę kupić ten samochód i mam pytanie ... Ford Focus 1.6 pomoc kupno - Chcę kupić ten samochód i mam pytanie ... Ford Focus 1.6 pomoc kupno - Chcę kupić ten samochód i mam pytanie ... Ford Focus 1.6 pomoc kupno - Chcę kupić ten samochód i mam pytanie ... Ford Focus 1.6 pomoc kupno - Chcę kupić ten samochód i mam pytanie ... Ford Focus 1.6 pomoc kupno - Chcę kupić ten samochód i mam pytanie ...

samochód z 2006 na liczniku ma 113,000 mil czyli 181,817 km.

0 10
  • #2 27 Maj 2017 19:21
    pitool
    Poziom 30  

Rdza powierzchniowa,nie wpływa na bezpieczeństwo.Miska olejem ulana.

0
  • #3 28 Maj 2017 11:13
    marekwodniak
    Poziom 15  

Z tego znane są Fokusy że lubi je rdza .Odradzam .A dobra konserwacja takiego podwozia to około 1000 zł.

0
  • #4 28 Maj 2017 12:19
    pitool
    Poziom 30  

marekwodniak napisał:
    Odradzam

Napisałeś tak bo naczytałeś się jakiegoś forum?Uzasadnij Twoją wypowiedz.
    Lepszego auta w tej klasie nie kupi,no może biorąc jeszcze pod uwagę koncern PSA.