logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Programowanie Aplikacja rozdzielająca adresy IP na podsieci

Szymon222 29 Maj 2017 16:17 1518 11
REKLAMA
  • #1 16501253
    Szymon222
    Poziom 11  
    Ocena: 13
    Witam,
    Przepraszam jeśli temat umieściłem w złym forum.
    Bardzo proszę o pomoc, ponieważ nie jestem programistą i nie mam zielonego pojęcia jak się za to zabrać, mianowicie mam do zrobienia Aplikacja rozdzielająca adresy IP na podsieci, nie wiem co z tym fantem zrobić, bardzo was proszę o pomoc i przepraszam że nie wiem od czego zacząć.
  • REKLAMA
  • #2 16501536
    lewd
    Poziom 14  
    Ocena: 5
    Podaj więcej szczegółów, jakie konkretnie są wytyczne, ewentualnie przykładowe dane wejściowe.
  • REKLAMA
  • #3 16525080
    Szymon222
    Poziom 11  
    Z tego co mi wiadomo to poprostu mam napisać taki program. termin się zbliża a ja nie mam pojecia jak to ugryźć, masakra proszę was o pomoc.
  • #4 16525277
    arnoldziq
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 300
    Szymon222 napisał:
    mam napisać taki program
    Cały problem polega na tym, że właściwie nie wiadomo, co ten program ma robić :)
    Możemy się tylko domyślać, a to chyba nie jest najlepszy pomysł.

Może chociaż zacznie kolega od tego, co wie:
    1. Jaki język programowania?
    2. Skrypt czy aplikacja? Może usługa serwerowa?
    3. Co kolega ma na myśli pisząc : 'rozdzielać adresy'?
  • #5 16525334
    Szymon222
    Poziom 11  
    Drogi Panie arnoldziq z tego co wiem to język dowolny, ma to być aplikacja, aplikacja która rozdziela na podsieci. Proszę o pomoc.
  • #6 16525374
    arnoldziq
    Szymon222 napisał:
    aplikacja która rozdziela na podsieci
    No dobra, ale na czym to 'rozdzielanie' ma polegać?
  • #7 16525559
    Szymon222
    Poziom 11