Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Programowanie Aplikacja rozdzielająca adresy IP na podsieci

Szymon222 29 Maj 2017 16:17 1107 11
  • #1 29 Maj 2017 16:17
    Szymon222
    Poziom 11  

Witam,
    Przepraszam jeśli temat umieściłem w złym forum.
    Bardzo proszę o pomoc, ponieważ nie jestem programistą i nie mam zielonego pojęcia jak się za to zabrać, mianowicie mam do zrobienia Aplikacja rozdzielająca adresy IP na podsieci, nie wiem co z tym fantem zrobić, bardzo was proszę o pomoc i przepraszam że nie wiem od czego zacząć.

0 11
  • #2 29 Maj 2017 19:01
    lewd
    Poziom 14  

Podaj więcej szczegółów, jakie konkretnie są wytyczne, ewentualnie przykładowe dane wejściowe.

0
  • #3 12 Cze 2017 08:26
    Szymon222
    Poziom 11  

Z tego co mi wiadomo to poprostu mam napisać taki program. termin się zbliża a ja nie mam pojecia jak to ugryźć, masakra proszę was o pomoc.

0
  • #4 12 Cze 2017 11:01
    arnoldziq
    Moderator Programowanie

Szymon222 napisał:
    mam napisać taki program
    Cały problem polega na tym, że właściwie nie wiadomo, co ten program ma robić :)
    Możemy się tylko domyślać, a to chyba nie jest najlepszy pomysł.

Może chociaż zacznie kolega od tego, co wie:
    1. Jaki język programowania?
    2. Skrypt czy aplikacja? Może usługa serwerowa?
    3. Co kolega ma na myśli pisząc : 'rozdzielać adresy'?

0
  • #5 12 Cze 2017 11:36
    Szymon222
    Poziom 11  

Drogi Panie arnoldziq z tego co wiem to język dowolny, ma to być aplikacja, aplikacja która rozdziela na podsieci. Proszę o pomoc.

0
  • #6 12 Cze 2017 11:57
    arnoldziq
    Moderator Programowanie

Szymon222 napisał:
    aplikacja która rozdziela na podsieci
    No dobra, ale na czym to 'rozdzielanie' ma polegać?

0
  • #7 12 Cze 2017 13:51
    Szymon222
    Poziom 11