Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

EPSON/EH-TW5300 - Nie współpracuje z urządzeniami / błyskający obraz

22 Sie 2017 23:41 1323 2
  • Poziom 11  
    Witam,
    mam dziwny problem z powyższym rzutnikiem (od nowości). Po zakupie przetestowałem/podłączyłem do niego cztery urządzenia (poprzez przełącznik HDMI 3/1 MHL Spacetronik HDSW3-M 4Kx2K): M9Spro TV, Ariva T750i, XBOX-360 oraz laptopa. I ku mojemu zdziwieniu żadne z tych urządzeń nie chciało współpracować bezproblemowo z rzutnikiem - a to w ogóle się nic nie wyświetlało albo obraz tracił się na 2-3[s] i znowu się pojawiał (i tak w kółko). Najciekawiej dzieje się z M9Spro TV - wystarczy że przycisnę cokolwiek na pilocie to obraz się traci po ponownym wciśnięciu czegokolwiek pojawia się (czasem też działa bez problemu, błyska albo w ogóle nic się nie pokazuje).

    Tor podłączenia: wspomniane urządzenia -> kable hdmi max 1[m] -> przełącznik hdmi -> kabel hdmi 15[m] -> rzutnik. Oczywiście próbowałem podłączać je bezpośrednio do rzutnika, na innych/krótszych kablach ale efekt był podobny. Wszystkie urządzenia działają bez problemu z monitorem LG 29''.
    Obecnie mam te kable (15m): x-kom, allegro. Na pierwszym kablu nie działał xbox (obraz błyskał) z drugim działa bez zarzutu.
    Po dłuższej batalii i wymianie kabla udało mi się jako tako uruchomić konsolę, arivę oraz laptopa. M9Spro TV jak wspomniałem wyżej - jak mu się chce to działa :/. O ile ariva działała, to po dzisiejszej aktualizacji oprogramowania znowu nie jestem w stanie jej uruchomić na rzutniku (czarny obraz).

    Wydaje mi się chodzi albo o rozdzielczość (próbowałem już wszystkiego) albo rzutnik jest uszkodzony (ale prócz wspomnianej wady wydaje się działać dobrze - mam go ok 6 miesięcy). Planuje się przejść z rzutnikiem do sklepu gdzie go kupiłem (bo już mi szkoda czasu na kombinowanie) i oddać na gwarancję ale nie wiem czy to on jest winien (a tak mi się wydaje) czy to ja czegoś nie ogarniam. Spotkał się ktoś z takim problemem?

    Pozdrawiam Mariusz
  • Poziom 20  
    "mam dziwny problem z powyższym rzutnikiem (od nowości)"
    Trzeba było oddać to w cholerę na gwarancji, poza tym podłączaj wejścia po kolei, nie wszystkie jednocześnie, obserwuj co się dzieje i dopiero wtedy podpinaj następne. Przede wszystkim czytaj instrukcję obsługi, zdecydowana większość klientów tego nie robi, być może czytanie nie jest ich mocną stroną, nie wspominając o zrozumieniu treści.
  • Poziom 11  
    Witam,
    niewątpliwie należy się zgodzić ze stwierdzeniem iż w pierwszej kolejności przy problemach trzeba sprawdzić instrukcję - w którym momencie napisałem iż tego nie zrobiłem? Pisze kolega o czytaniu ze zrozumieniem - myślę że tyczy się to wszystkich ;). Wyraźnie jest napisane iż każde urządzenie było testowane niezależnie.

    Temat zamyka. Pozdrawiam.