Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

pompa obiegowa webasto vw t5

06 Paź 2017 21:49 1953 11
  • Poziom 9  
    Witam
    Jestem początkujący szukałem w tematach i nie znalazłem rozwiązania.
    Posiadam vw t5 z dogrzewaczem silnika oraz pompą obiegową wraz z ogrzewaniem przestrzeni pasażerskiej.
    Pompa obiegowa nie dostaje napięcia co może być powodem?
    podczas testu vcds-m też brak napięcia na zasilaniu pompy
    podczas wymuszonego startu (serwisowego) napięcie pojawia się
    pozdrawiam wszystkich znawców tematu Krzysztof
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 20  
    Klimatyzacja automatyczna czy ręczna?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 9  
    Klimatyzacja ręczna :(
  • Poziom 20  
    Pompa jest sterowana z pojazdu nie z pieca.
    Co jest problemem? co chcesz uzyskać?
  • Poziom 9  
    Chcę w miarę możliwości przywróć stan oryginalny.
    Albo...
    Jeżeli nie będzie to zbyt skomplikowane to jakoś uruchomić pompę żeby zalanczala się automatycznie gdyż tylna nagrzewnica nie dostaje nagrzanego płynu.
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    Przekaźnik od pompy jest na przodzie auta na środku na dole przed lewarkiem (są tam co najmniej dwa jeden z nich jest od pompy)
    Opisz dokładnie problem i oczekiwania bo nie mam pewności czy się rozumiemy.
  • Poziom 9  
    Dzieki kolego za zainteresowanie :) sprawdzę ten element.
    Wiesz może co wywołuje napięcie sterujące tym przekaźnikiem od pompki?
  • Poziom 2