Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

pompa obiegowa webasto vw t5

06 Paź 2017 21:49 1953 11
  • Poziom 9  
    Witam
    Jestem początkujący szukałem w tematach i nie znalazłem rozwiązania.
    Posiadam vw t5 z dogrzewaczem silnika oraz pompą obiegową wraz z ogrzewaniem przestrzeni pasażerskiej.
    Pompa obiegowa nie dostaje napięcia co może być powodem?
    podczas testu vcds-m też brak napięcia na zasilaniu pompy
    podczas wymuszonego startu (serwisowego) napięcie pojawia się
    pozdrawiam wszystkich znawców tematu Krzysztof
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 20  
    Klimatyzacja automatyczna czy ręczna?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 9  
    Klimatyzacja ręczna :(
  • Poziom 20  
    Pompa jest sterowana z pojazdu nie z pieca.
    Co jest problemem? co chcesz uzyskać?
  • Poziom 9  
    Chcę w miarę możliwości przywróć stan oryginalny.
    Albo...
    Jeżeli nie będzie to zbyt skomplikowane to jakoś uruchomić pompę żeby zalanczala się automatycznie gdyż tylna nagrzewnica nie dostaje nagrzanego płynu.
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    Przekaźnik od pompy jest na przodzie auta na środku na dole przed lewarkiem (są tam co najmniej dwa jeden z nich jest od pompy)
    Opisz dokładnie problem i oczekiwania bo nie mam pewności czy się rozumiemy.
  • Poziom 9  
    Dzieki kolego za zainteresowanie :) sprawdzę ten element.
    Wiesz może co wywołuje napięcie sterujące tym przekaźnikiem od pompki?
  • Poziom 2  
    witam panowie mam vwt5 2003 rok potrzebuje szybko pomocy jestem za granica chce jechac moim autkiem do polski . zacza sie problem z grzaniem raz bylo raz nie znikalo podczas jazdy nie bylo czasem 20 km czasem wiecej potem znowu bylo zmienilem pompe wody mowili ze moglo kolo zebate zluzowac, nie byla dobra zmienilem pompke elektryczna nadal nic zmienilem termostat nadal nic jeden waz od nagrzewnicy cieply drugi zimny, nagrzewnica mysle ze drozna bo raz grzeje a za moment zimne leci po chwili potrafi wrocic cieplo prosze o pomoc z gory dziekuje..
  • Poziom 9  
    Witam.
    Na początek o której nagrzewnicy mowimy z przodu czy z tyłu?
    Czy system był dobrze odpowietrzony?
  • Poziom 2  
    to chodzi o nagrzewnice z przodu lecz po testach ominolem dogrzewacz zapiolem pompke przy nagrzewnicy kolo silnika lecz wzrasta cisnienie w zbiorniczku teraz to raczej jestem pewien ze gdzies ma przedmuch pekla glowica lub uszczelka weze strasznie puchna . Po przejechaniu sie pompka elektryczna na krutko chodzi caly czas grzeje podczas szybciejszej jazdy wzroslo raczej cisnienie zaczol sie zapowietrzac i grzac z przerwami . Jutro kolejny test zdjolem gumke z korka i zobacze czy cisnienie nie bedzie roslo bo raczej bedzie nie szczelnie , przetestuje go jutro i srode czwartek bo w piatek plan zjechania nim do polski 1000 kilometrow i zastanawiam sie jaki ten przedmuch i czy wytrzyma trase:) najlepszym sposobem mysle ze bylo by zrobienie testu na obecnosc spalin. Dodam ze pompka obiegu elektryczna byla spalona i moze byl slaby obieg co moglo spowodowac dalsze problemy gdzie doprowadzilo do przegrzania pekniecia czy czym takim ze teraz wzrasta cisnienie i przes to sie zapowietrza i chwilami przestaje grzac
  • Poziom 9  
    jezeli jesteś pewien ze to uszczelka pod głowicą to temat zamknięty.
    Ja bym wyrzucił tą pompę przed nagrzewnicą, u mnie też nie działała ale z przodu grzał dobrze.
    Sprawdził bym też przewody czy nie są zamienione i dobrze odpowietrzył układ.
    Uszczelka pod głowicą to ostateczność . PS skąd jedziesz do Polski?