Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Ferguson Ariva t20 nie nagrywa

14 Paź 2017 22:03 1419 4
  • Poziom 11  
    Witam
    Mam dość nietypowy problem z tunerem ariva t20. Szukałem rozwiązania w instrukcji i internecie i nic nie znalazłem. Mam ten dekoder już od pewnego czasu i pojawił się problem. Nagrywałem już wiele razy jakieś programy, ale ostatnio 10s przed rozpoczęciem pojawia się komunikat:
    "Koniec czasu programu
    [OK]: Nagrywanie [Exit]:Anuluj" i na dole odliczanie czasu od 10.
    Gdy nic nie kliknę dekoder nie rozpoczyna nagrywania, dodatkowo, gdy kliknę ok to również nie nagrywa. Co może być tego przyczyną?
    Dodam, że już wielokrotnie nagrywałem różne programy przez ten dekoder przy użyciu tego samego pendriva. Miejsca wolnego na pendrive jest 25GB. Nagrywanie ustawiam przy użyciu timerów. Gdy w czasie oglądania użyję przycisku rec to dekoder normalnie nagrywa, działa też funkcja timeshift. Dodam też, że przywrócenie do ust. fabrycznych nie pomogło.

    Z góry dziękuję za pomoc.
  • Poziom 7  
    Mam dokładnie ten sam problem. Mam ten tuner od dwóch dni. Kontaktowałem się w tej sprawie ze sprzedawcą i z serwisem Fergusona, to oni nawet nic nie wiedzą że taki komunikat się pojawia. Mi również nagrania normalnie automatycznie się nagrywały ale tylko przez jeden dzień, następnego dnia już nic się nie nagrało. Próbowałem robić ustawienia fabryczne, wgrać nowy soft ze strony producenta i sformatowałem pendrive 8 GB SanDisk- wtedy nagrało się bez problemu. Ale tylko jednorazowo. Po paru godzinach w czasie gdy przenosiłem dane z innego dysku zew. 1 TB WD by na nim nagrywać, i po jego formacie w urządzeniu, problem powrócił. Nie nagrywa i na tym dysku i na pendrivie który już wcześniej przecież formatowałem w urządzeniu. Będę się w tej sprawie dalej kontaktować z serwisem.
  • Poziom 11  
    U mnie pomogła aktualizacja oprogramowania i przywrócenie do ust. fabrycznych.
  • Poziom 7  
    A na jakim nagrywasz urządzeniu? Dysk zewnętrzny USB czy pendrive i jakiej pojemności? Czy formatowałeś go w urządzeniu i jeśli tak to w jakim systemie plików FAT32 czy NTFS?
  • Poziom 11  
    Pomogła aktualizacja oprogramowania