logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Jak podłączyć czujnik ruchu zmierzchowy do LED 12V? Schemat i komponenty

rcristianor 22 Lis 2017 21:05 1371 4
REKLAMA
  • #1 16842573
    rcristianor
    Poziom 11  
    Ocena: 42
    Hej.
    Pewnie dla Was to będzie banalne pytanie, jednak wolę się upewnić.
    Czy taki schemat ma prawo działać?
    A jeśli tak to jak go wykonać.

Mam ledy 12V, potrzebuję podłączyć pod nie czujniki ruchu, które tylko w nocy załączą ledy (jak wykryją ruch).
    Im mniejsze czujniki tym lepiej dla mnie, tylko jakie? Co jeszcze potrzeba do takiego układu? Ledy 12V a czujnik ruchu pod 230V?

Jestem kompletnie zielony w tym i liczę na wyrozumiałość.
    Poniżej odręczny "schemat":
    Jak podłączyć czujnik ruchu zmierzchowy do LED 12V? Schemat i komponenty
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 16842843
    marek216
    Poziom 43  
    Ocena: 923
    Serio? Szeregowo? Przyglądałeś się tym modułom?
    Montujesz czujnik zmierzchu i za nim czujniki ruchu.
    rcristianor napisał:
    Ledy 12V a czujnik ruchu pod 230V?

Po co kombinujesz z napięciami? Zrób całość na 12V. Chyba że chcesz w dzień odciąć zasilanie do zasilacza. To tak zmierzchówka na 230V odcinająca w dzień zasilacz a za zasilaczem na 12V PIR.

Kombinacji jest kilka. Ogranicza Cię fantazja i możliwości poprowadzenia okablowania.
  • REKLAMA
  • #3 16843780
    rcristianor
    Poziom 11  
    Marku tak naprawdę to tylko napisałem szeregowo, jeśli można inaczej (mam na myśli lepiej) je podłączyć to tak zrobię.
    Nie będę kombinował z napięciami, dam zasilacz 12V i już ;-)

Nie znam się na tym, ale potrzebuję mieć czujnik ruchu na początku i na samym końcu.
    Czy tak można zrobić?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 16844006
    marek216
    Poziom 43  
    Ocena: 923
    rcristianor napisał: