Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TV Blaupunkt 32/133I-WB-5W2-HBKUP-EU brak podświetlenia

26 Lis 2017 19:41 1074 1
  • Poziom 15  
    Od razu zdradzam, że nie jestem elektrykiem. TV było 3x na naprawie. Koleś wymieniał jakieś płytki. Dwa razy płaciłem po 200zł za naprawę. Teraz już mam tego dość bo taniej wyjdzie kupić coś nowego z gwarancją. Wszystko przez to, że skończyła się gwarancja. :D
    TV rozebrałem jak widać. TV normalnie się uruchamia. Jest obraz i głos ale brak jest podświetlenia.
    Gdzie, czym i jak można zewnętrzne zasilić ten TV?
    Co i gdzie mogę sprawdzić w domu? Mam multimetr czy miernik jak to by nie nazwać.

Znalazłem wzmiankę, że: "Na płycie TP.MSD309.BP85 napięcie z drivera LED ma ok. 60-62V "
    LED DRIVER 15-18W DC:36-60V na alledrogo są po 12zł.
    No nie wiem od czego zacząć.
    Gdzie to i jak podłączyć zewnętrznym zasilaniem? Może ledy działają?
    A jak dobrać się do ledów bo podobno jak jedna się przepali to żadna nie świeci? I jak sprawdzić czy dioda jest sprawna?
    TV Blaupunkt 32/133I-WB-5W2-HBKUP-EU brak podświetlenia TV Blaupunkt 32/133I-WB-5W2-HBKUP-EU brak podświetlenia TV Blaupunkt 32/133I-WB-5W2-HBKUP-EU brak podświetlenia TV Blaupunkt 32/133I-WB-5W2-HBKUP-EU brak podświetlenia TV Blaupunkt 32/133I-WB-5W2-HBKUP-EU brak podświetlenia TV Blaupunkt 32/133I-WB-5W2-HBKUP-EU brak podświetlenia TV Blaupunkt 32/133I-WB-5W2-HBKUP-EU brak podświetlenia

Dodano po 1 [godziny] 10 [minuty]:

Dobra chyba znalazłem problem.
    Nie wiem aby jak sprawdzić która konkretnie dioda jest do wymiany. Widzę, że jest już coś majstrowane.
    Mam drivera 20w na 60v czy jakoś tak.
    Jakie ledy tutaj są żebym mógł zamówić nowe?
    Czy można jakoś zmniejszyć prąd żeby więcej nie spaliło tych ledów?