Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośniki i słuchawki w tym samym czasie

06 Sty 2018 19:34 381 12
  • Poziom 6  
    Z góry przepraszam jeżeli piszę to w tym temacie w którym nie powinienem ale nie mogę się odnaleźć na forum . WYBACZCIE :)

Witam wszystkich odwiedzających temat ! Mam problem z dźwiękiem w moich komputerze, otóż. Mam zintegrowaną kartą dźwiękową w komputerze ( Realtek HD Audio ) jeżeli coś źle napisałem z góry przepraszam, nie znam się na tym. Z tyłu komputera mam 3 wejścia. Zielone, różowe i niebieskie. Natomiast z przodu dwa, tylko zielone i różowe. Czy jest opcja abym z tyłu podłączył głośniki i słuchawki z mikrofonem w tym samym czasie ? Gdy z przodu podłączam słuchawki i mikrofon to lekki ruch jackiem przy wyjściu równa się szumami i lekkimi strzałami w słuchawkach. Dodam, że słuchawki muszę również podłączyć pod USB dlatego chciałbym mieć wszystko podłączone z tyłu. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 43  
    Potrzebujesz tylko korzystać z mikrofonu przy słuchawkach?

Podłączając po kolei urządzenia powinno wyświetlić się okno dialogowe co podłączasz.
    Jeżeli suię nie pojawia to w Panel Sterowania -> Menadżer Realtek i po kliknięciu na danym wyjściu prawym klawiszem myszy można przypisać co do danego koloru złącza jest podłączone.
  • Poziom 6  
    Chciałbym aby działały słuchawki jak i mikrofon :)
  • Poziom 43  
    Kasek21 napisał:
    Podłączając po kolei urządzenia powinno wyświetlić się okno dialogowe co podłączasz.
    Jeżeli suię nie pojawia to w Panel Sterowania -> Menadżer Realtek i po kliknięciu na danym wyjściu prawym klawiszem myszy można przypisać co do danego koloru złącza jest podłączone.

Ponowne przydzielanie zadania dla złącza -> i zaznaczyć Włącz automatyczne okno dialogowe.