Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault magnum dxi - EMS MID:128. PPID:8. FMI:2

R2011480dxi 10 Sty 2018 12:52 1566 14
  • #1 10 Sty 2018 12:52
    R2011480dxi
    Poziom 3  

    Witam czy ktoś wie co to za kod z góry dziękuję za pomoc

    0 14
  • #2 10 Sty 2018 15:23
    kisiol
    Poziom 19  

    Kolego dobrze odczytałeś ten błąd , sprawdź jeszcze raz. Który to rok tej magnumki.

    1
  • #3 10 Sty 2018 22:09
    Cobrat
    Poziom 21  

    Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków. Było szukajkę polecam:Link

    0
  • #4 11 Sty 2018 19:48
    R2011480dxi
    Poziom 3  

    2011 480DXI EEV BŁĄD ZNIKNOŁ ALE NADAL NIEMA MOCY

    Dodano po 1 [minuty]:

    KISIO BŁĄD BYŁ WYŚWIETLONY WIĘC GO PRZEPISAŁEM

    0
  • #5 11 Sty 2018 20:08
    Dagomir
    Poziom 16  

    Ok domyślamy się że błąd którego dotyczy temat zmienił status na nieaktywny. A co do mocy może więcej szczegółów ??? Sprawdzone ciśnienia paliwa, doładowania itp?

    0
  • #6 11 Sty 2018 20:19
    R2011480dxi
    Poziom 3  

    Wumieniony czujnik doładowania turbiny w kolektorze na orginał z servisu orginalne wszystkie filtry założyłem nowe, sprawdzony intercoler ,poczyszczone smoki w zbiornikach ,sprawdzona turbina wypaony katalizator ,tylko niewiem jakie ciśnienie powinna dawać pompa paliwa bo na podniesionych obrotach pokazuje 5,5 a na wolnych niecałe 4

    0
  • #7 11 Sty 2018 20:27
    Dagomir
    Poziom 16  

    Zasilanie paliwa na biegu jałowym ok 3.5 do 3.7 ( sprawdzone na sprawnych dxi)
    Dodano po 2 [minuty]:
    A jakie kolego masz tam ciśnienie doładowania i w jaki sposób je mierzyłeś? i czy hamulec silnikowy jest w pełni sprawny?

    0
  • #8 11 Sty 2018 20:36
    R2011480dxi
    Poziom 3  

    Podpinałem ja pod komputer w warsztacie i fachowcy stwierdzili ze niewiedza co jest. Gdzie sie znajduje ten zawor? A moze mozna sie umowic na diagnoze?

    0
  • #9 11 Sty 2018 20:38
    Dagomir
    Poziom 16  

    Ciśnienie doładowania najlepiej sprawdzać pod obciążeniem. Natomiast zawór znajduje się po prawej stronie silnika ( patrząc od tyłu pojazdu) zaraz na wylocie spalin po stronie gorącej turbosprężarki. Po zdjęciu rury wydechu za zaworem można sprawdzić jego działanie przy pomocy komputera.
    Poprawka kolego bo może źle to nazwałem (zaworem) mowa o hamulcu silnikowym

    0
  • #10 11 Sty 2018 20:45
    R2011480dxi
    Poziom 3  

    Za kazdym razem podpiecia pod komp. Pokazuje ze niskie cisnienie doladowania. Jak jade z ładunkiem to ma tak ze pod gore wjedzie jakby niggdy nic a wiekszosci juz teraz to słabnie.na maxa

    0
  • #11 11 Sty 2018 21:06
    Dagomir
    Poziom 16  

    No to w sumie kolego sam sobie odpowiedziałeś. Jedyne wyjście sprawdzić ile bije turbo jeśli czujnik nowy no to pozostaje cooler albo sama turbawka bądź połączenia. Nie słyszysz żadnych dziwnych dźwięków gwizdów itp jak dajesz w pedał pod obciążeniem?

    0
  • #12 11 Sty 2018 21:10
    R2011480dxi
    Poziom 3  

    Wszystko zostalo uszczelnioe zostaje turbo lub instalacja do sprawdzenia

    0
  • #13 11 Sty 2018 21:12
    Cobrat
    Poziom 21  

    R2011480dxi napisał:
    Za kazdym razem podpiecia pod komp. Pokazuje ze niskie cisnienie doladowania.


    Doprecyzujmy: wyskakuje Ci błąd samego czujnika, czy odczytując parametry, tak stwierdzają?

    0
  • #14 12 Sty 2018 07:46
    R2011480dxi
    Poziom 3  

    Stwierdzaja po odczytaniu i przetłumaczeniu kodu

    1
  • #15 12 Sty 2018 18:22
    Cobrat
    Poziom 21  

    Wiązki samego czujnika, ani realnego ciśnienia doładowania (poprzez podpięcie zegara) pewnie nie sprawdzili.

    0