Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak rozbudować obecny zestaw , kino domowe ?

Lukaszx25 09 Lut 2018 20:57 1080 12
  • #1 09 Lut 2018 20:57
    Lukaszx25
    Poziom 3  

Witam wszystkich jestem nowy użytkownikiem i od razu mówię wszystkim Dzień dobry !!!
    Zostałem szczęśliwym posiadaczem zestawu, sprzęt jak nowy stał u mojego wujka na półkach i się kurzył:
    Amplituner: Technics SA-AX 540
    Korektor: Technics SH-GE70
    Kolumny Front: Technics SB-T200
    Doszło do zestawu (28-02-2018):
    Centralny: Technics SB-C500
    Subwoofer: Technics SB-W200 i zestaw satelit Technics SB-F200
    Surround: Technics SB-S500.

Chciałbym zbudować system kina domowego do tego zestawu lub bardziej ulepszyć obecny dźwięk. Zaznaczę, że obecnie jest zamontowany w pokoju 30m i tam zostanie, zastanawiam się nad zakupem głośnika centralnego subwoofera i głośników Surround, jestem laikiem więc z góry dziękuję chętnym czytającym mój temat w pomocy w doborze zestawu.
    Zastanawiałem się nad zakupem Głośnika Centralnego Technics SB-C500 lub Technics SB-C80 lub serią Technics SB-FW200, Subwoofer SB-W200 i SB-F200, nie wiem sam co kupić, z góry liczę na pomoc przy wyborze, pozdrawiam.

0 12
  • Pomocny post
    #2 09 Lut 2018 22:10
    wojtasdm
    Poziom 24  

Co do wyboru modeli kolumn się nie wypowiem, chciałbym jedynie zwrócić Twoją uwagę na kilka rzeczy:

1. To jest dość stary model amplitunera i zastosowanie go we współczesnym kinie jest mocno ograniczone. Nie ma on wbudowanych dekoderów Dolby Digital i DTS, jedynie mizerny ProLogic w perwszej wersji. Jeśli chcesz uzyskać dźwięk przestrzenny to musisz go podać z zewnętrznego dekodera, np. odtwarzacza DVD/BR z wbudowanym dekoderem i osobnymi wyjściami poszczególnych kanałów albo z karty dźwiękowej komputera.