logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Projektowanie instalacji 3f dla warsztatu samochodowego - wskazówki

17 Lut 2018 17:41 1029 7
REKLAMA
  • #1 17044079
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 17044205
    bartekfigura
    Poziom 30  
    Ocena: 521
    Instalacja w warsztacie samochodowym to przede wszystkim odpowiednia ilość gniazd aby uniknąć stosowania przedłużaczy które łatwo uszkodzić. A urządzeniem o dużej mocy są też spawarki których może być kilka. Jaki układ sieci i moc przyłączeniowa? Co z kompensacją mocy biernej?
  • REKLAMA
  • #3 17044233
    CYRUS2
    Poziom 43  
    Ocena: 3448
    Lost9q napisał:
    Jestem obecnie studentem i w ramach darmowej licencji mam możliwość stosowania programu do projektowania, mam za sobą pierwsze projekty instalacji jednofazowe
    To program projektuje ?
    Lost9q napisał:
    Przyznam że dostęp do literatury odnośnie instalacji trójfazowych mam mocno ograniczony
    Na uczelni o kierunku elektrycznym - niech kolega nie opowiada, nie wierzę.
    Lost9q napisał:
    Chcę uniknąć wpadki i błędów dlatego czy jesteście w stanie mi doradzić na co przede wszystkim zwrócić uwagę i jakie są najistotniejsze różnice między wykonaniem takiej instalacji (siłowej) a instalacją 1f?
    Jest powiedzenie - problemy tkwią w szczegółach.
  • #4 17044358
    Akrzy74
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 1497
    bartekfigura napisał:
    Co z kompensacją mocy biernej?
    Powinna być stosowana w warsztacie samochodowym? Dlaczego?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #5 17044389
    lukinho94
    Poziom 10  
    Ocena: 1