Witam, na wstępie pragnę zaznaczyć,iż wiem, że jest podobny temat na forum -> LINK natomiast dla mnie jest on nie pełny.. I nie jestem pewien, czy post dotyczy też Thermo Top T (chyba DW-50 to T..) w każdym razie różni się ten palnik od tego z z/c.. Wygląda w ten sposób:
1.
2,
3.
No i tutaj mam pytanie do ludzi którzy przerabiali temat regeneracji tego konkretnie palnika. Czy da się go rozmontować bez cięcia i składania bez spawania, czy jednak najlepiej przetoczyć w tym miejscu w którym zaznaczyłem.
Pytam się, bo ta tylna część z rurką doprowadzającą paliwo i gniazdem na świece żarową jest "zaciśnięta" chyba na prasie na tym głównym "korpusie" - wybaczcie za mało fachowe nazewnictwo.. Może wystarczy to wybić? Nie chcę uszkodzić palnika, więc wolę zapytać.
I drugą rzeczą o którą chciałem zapytać to sam wkład, zrobiłem research w necie i jest to po prostu drobna siateczka ze stali nierdzewnej, ma ktoś jakieś doświadczenia co do materiału który można tam zastosować i jest dostępnym cenowo, ostatecznie zakupię coś takiego:
Gdyby ktoś szukał, to jest to dostępne u chińczyków pod nazwą
Że to niby z drutu oporowego? Wiadomo oni sobie wszystko wpiszą, ale materiał tych wkładów/sitek to stal 310s(chociaż tego też nie jestem pewien).
1.

2,

3.

No i tutaj mam pytanie do ludzi którzy przerabiali temat regeneracji tego konkretnie palnika. Czy da się go rozmontować bez cięcia i składania bez spawania, czy jednak najlepiej przetoczyć w tym miejscu w którym zaznaczyłem.

Pytam się, bo ta tylna część z rurką doprowadzającą paliwo i gniazdem na świece żarową jest "zaciśnięta" chyba na prasie na tym głównym "korpusie" - wybaczcie za mało fachowe nazewnictwo.. Może wystarczy to wybić? Nie chcę uszkodzić palnika, więc wolę zapytać.
I drugą rzeczą o którą chciałem zapytać to sam wkład, zrobiłem research w necie i jest to po prostu drobna siateczka ze stali nierdzewnej, ma ktoś jakieś doświadczenia co do materiału który można tam zastosować i jest dostępnym cenowo, ostatecznie zakupię coś takiego:

Gdyby ktoś szukał, to jest to dostępne u chińczyków pod nazwą
Quote:"FeCrAl wire mesh diesel parking heaters burner mesh"
Że to niby z drutu oporowego? Wiadomo oni sobie wszystko wpiszą, ale materiał tych wkładów/sitek to stal 310s(chociaż tego też nie jestem pewien).