logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Szukam radia domowego z anteną kierunkową dla seniora

MarekZ777 29 Mar 2018 19:55 6009 5
REKLAMA
  • #1 17136485
    MarekZ777
    Poziom 7  
    Ocena: 10
    Cześć,

Poszukuje jakieś dobrego radia, które ma wejście bądź antenę kierunkową w zestawie.
    Ważne dla mnie jest to, by radio łapało dość odległe stacje.
    Radio będzie używane przez starszą osobę, dlatego ważna jest też prostota.

Nie znam się na radiach, dlatego proszę o pomoc.
    osoba używała już kilka zwykłych odbiorników za pare złoty, ale nie spełniały funkcji.
    Np. Popularne na serwisie aukcyjnych Radia Mewa.
    Ale tak jak pisałem, nie spełnia to oczekiwań.
    Ciężko odbierać na nich jakieś odleglejsze stacje - nawet 30km to kłopot.
    Co doradzicie?

Pozdro.
  • REKLAMA
  • #2 17136529
    brofran
    Poziom 41  
    Ocena: 1395
    Kup jakieś najprostsze z UKF-em , teraz innych " fal " się przecież nie słucha. No i żeby gałkę do strojenia i siły głosu miało , a nie przyciski .
    Jakie stacje powyżej 30 km chciałbyś złapać ???
    Tu masz bardziej klasyczne :
    https://pl.aliexpress.com/item/Blat-LoopTone-...1dab-46dd-ac02-8b344b4f8230&priceBeautifyAB=0
    https://pl.aliexpress.com/item/Blat-LoopTone-...aaf1-4e18-acce-c659f34333b0&priceBeautifyAB=0
  • REKLAMA
  • #3 17136558
    MarekZ777
    Poziom 7  
    To dla starszej osoby to zapewne Polskie Radio 1 czy Maryja. Nadajniki oddalone o ponad 40km. A i RSC, które mam około 30km od domu też ciężko. Głównym czynnikiem jest usytuowanie budynku. Jest niski w akurat w małym zagłębieniu terenu. Z bliskością wysokiego lasu.
    Dlatego zleży mi na zewnętrznej antenie. Takie zwykłe radio nie zdaje egzaminu, właśnie przez położenie budynku.
  • REKLAMA
  • #4 17136683
    michalek1988
    Poziom 26  
    Ocena: 180