Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Tektronix
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Focus 2.0 tdci - Trudny problem z błędem....

05 Kwi 2018 20:45 1707 10
  • Poziom 42  
    Focus z 2006 roku
    Mam błąd P1335 opisany w autocomie "czujnik temperatury układu recylkulacji spalin EGR - obecny"
    Błąd pojawia się już po włączeniu zapłonu, jak skasuję na pracującym silniku to wraca dopiero po zgaszeniu i ponownym włączeniu....
    W forscanie opisany jest jako "P1335-62 - działanie układu EGR przy czujniku położenia przepustnicy w położeniu biegu jałowego"
    EGRy wymieniane i podstawiane tylko do wtyczki i na każdym tak samo, oczywiście robione za każdym razem adaptacje na nowo...

    Po całkowitym odłączeniu pojawia się P0406 - Wartość wysoka obwodu EGR

    Może coś podpowiecie!?
  • Tektronix
  • Pomocny post
    Poziom 28  
    A może tak czujnik położenia przepustnicy do bani i nie pokazuje tego co powinien na wolnych co owocuje uchylonym EGR ?
  • Tektronix
  • Poziom 42  
    Nie ma tam żadnej przepustnicy tylko klapki podciśnieniowe...
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    potencjometr egr podaj odczyty napięcia powinno zawierać się od 0,90 -1v do 4,5v
  • Poziom 42  
    I tak jest....na włączonym zapłonie ok 0.8/1.15V na wolnych tak ok 2.5/2,9V
    Jak po włączeniu zapłonu złapie błąd to EGR jest unieruchomiony aż do skasowania
  • Pomocny post
    Poziom 28  
    Witaj odnośnie błędu tak podaje workshop:
    P1335 -Lampka kontrolna nieprawidłowego działania (MIL) świeci się Układ recyrkulacji spalin (EGR), czujnik położenia, minimalne działanie przy zatrzymaniu Obwód czujnika położenia wału korbowego 1/otwarty .Sprawdzić następujące podzespoły:
    1 Czujnik Halla/MRE na wale korbowym
  • Poziom 42  
    Nie wiem co tu sprawdzać z tymi czujnikami ....auto odpala i jeździ dobrze...
    Niby stało to się po wymianie świec żarowych....
    Jeszcze jedno muszę wam napisać .....okazuje się że ma wycięty DPF....ale już od dawna od 1,5 roku a ten problem teraz powstał....
  • Pomocny post
    Poziom 28  
    Znalazłem jeszcze taką informację:

    Świeci się lampka ostrzegawcza silnika; Trzęsienie silnika na biegu jałowym

    Objaw
    Świeci się lampka ostrzegawcza silnika
    Kod usterki: P1335

    Trzęsienie silnika
    Warunki w chwili pojawia się objaw:
    Na biegu jałowym
    Przyczyna
    Uszkodzony czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin
    Rozwiązania
    Włączyć zapłon
    Zawór recyrkulacji spalin:
    Sprawdzić sygnał sterowania na styku 4
    Sprawdzić sygnał czujnika położenia recyrkulacji spalin na styku 6
    Uwaga: Użyć oscyloskopu
    Oczekiwane wartości:
    Czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin: 1 V

    Podłączyć przyrząd diagnostyczny
    Uruchomić zawór recyrkulacji spalin
    Czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin:
    Jeżeli wartość nie zmienia się
    Wymienić zawór recyrkulacji spalin
    Zainicjować zawór recyrkulacji spalin
    Klauzula zastrzeżeń prawnych
    Informacje SmartCASE udostępniane przez firmę HaynesPro są przygotowywane przez odpowiednio wysoko wykwalifikowanych specjalistów w dziedzinie motoryzacji
  • Poziom 42  
    EGR jest całkowicie elektryczny.....
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    to pozostaje wrzucenie ori softu i ponowna próba adaptacji albo wyłączenie skoro i tak już niema dpf