Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Navi VW MFD plus Skoda Octavia Ambiente, pytania

Trillian 24 Sie 2005 12:18 7004 4
  • #1 24 Sie 2005 12:18
    Trillian
    Poziom 2  

    Witam,
    Mam pare pytan odnosnie Navi VW seria G i Skody Octavia Combi z 2004. Chce to razem podlaczyc i ... zaczalem zadawac niewygodne pytania w serwisie Skody i zaczely sie problemy.
    W serwisie dealera nie mieli zielonego pojecia jak :cry:. Dokopalem sie wreszcie na sama "gore" serwisu fabrycznego i pan stwierdzil ze ta wersja wogle nie bedzie dzialac (akurat mu wierze, he he!) No, ale do sedna. Panowie mam:
    - Navi seri G
    - mape oryginal TeleAtlas Niemcy 2005 (oczywiscie i Polske+Czechy sobie sprawie)
    - kabelek Plug&Play (ponoc oryginal Blaupunkta) [tajemnicza kostka 26 pinowa +1 kostka meska ISO +1 kostka ISO damska +tajemniczy "red button" (katapulta!?) ponoc do przelanczania na Telewizor w trakcie nawigowania]
    - no i Octavie Ambiente Combi (bez kierownicy wielofunkcyjnej)
    chce (sa to pytania do Was!):
    - podlaczyc to sam - czy musze serwis fatygowac (czyt.: niech sie poducza na moim sprzecie)
    - chce sprawic sobie Maxi-DOTa aby wspolpracowal z Navi (obecnie jest tam wyswietlanie "drzwi" i swiatel drogowych) i czy mozna to w serwisie zamowic (samemu zamontwac?) czy trzeba cale "zegary" wymieniac?
    - Czy Maxi-DOT bedzie wspolpracowal z Navi bez problemow czy trzeba dokupywac jakies kable lub przeprogamowywac komputer?
    - czy modul TMC jest konieczny do obslugi Maxi-DOTa (oczywiscie wiem co to jest TMC :P) ?
    - czy kalibracja jest do "przejscia" czy potrzeba "czarow" serwisowych?

    Licze na Wasza pomoc i z gory dzieki!
    Pozdrawiam.

    0 4
  • Pomocny post
    #2 18 Wrz 2005 21:42
    maxcar
    Poziom 11  

    Witam
    nie wiem czy jest wersja g a jeśli jest to czemu by miała nie działać.
    aby podłączyć navi w skodzie i co ważne miał by działać wyświetlacz wielofunkcyjny ( oczywiście móimy o pełnym wyświetlaczu czyli dużym )
    to musi być specialny moduł TMC do SKODY i jest potrzebna tylko kostka 26-pinowa i podłączenie jej do pompy ABS Jeśli to zrobimy to navi będzie płynnie działać.
    Pozdrawiam

    0
  • #3 11 Paź 2005 10:36
    Trillian
    Poziom 2  

    Dzieki za info. No to jestem juz o krok dalej. Ale jak to zwykle bywa sa i kolejne pytania. Pan elektryk w serwisie Skody poinformowal mnie ze w zegarach jest zainstalowany immobilaizer. Prawda to? I w takim wypadku, zakladajac ze dostane zegary akurat do mojego modelu autka, to trzeba bedzie przekodowac immo (wymiana kluczykow?). Zgadza sie?

    0
  • #4 16 Paź 2005 09:06
    broda1301
    Poziom 14  

    Faktycznie w zegarach jest zamontowany imobilaiser, ale nie trzeba wymieniać kluczyków tylko go przeprogramować.

    Navi MGD w ver. G to najnowsa wersja tej serii. O tym że nie będzie działać to nie ma mowy.

    TMC nie jest ci do niczego potrzebne na pewno nie w tym kraju, chyba że na zachodzie.

    Żadne kabelki Plug&Play czy pompy ABS.

    Do sprawnego działania navi potrzebne jest:

    - Antema GPS
    - Sygnał z czujników ABS tylnych kół
    - "+" po zapłonie
    - sygnał wstecznego biegu
    - mapa DX

    Można to podłączyć samemu jeśli się tylko troche chce. Na forum jest wszystko opisane trzeba tylko poszukać. Ja sam zakładałem do Golfa i nie widze większych problemów w montażu Navi samemu.

    A co do wyświetlacza w zegarach to już inna sprawa bo podłączenie nie wiele da bo trzeba podłączyć VAG-a i uaktywnić w navi funkcje wyświetlania.

    Wtyczke do kostki 26 pinowej można zrobić z taśmy łączącej stacje dyskietek z płytą w komputerze.

    0
  • #5 25 Lis 2008 14:44
    Mr.Dj
    Poziom 2  

    Witam
    Mam ten sam problem z navi Skoda.
    Miałem radio Symphony wymieniłem na Navi także ze skody i w tym momencie straciłem informacje na Maxi -dot .Jak podłaczyc ewentualnie co przeprogramowac żeby to zaczeło działać.

    0
  Szukaj w 5mln produktów