Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jak podłączyć elektrozawór w pralce CANDY CTS 81 TV

Taiger 27 Aug 2005 16:26 3592 10
    Taiger
    Level 11  
    Wykręcając programator z pralki wypięło się kilka styków m.in. od elektrozaworu. Próbowałem podpiąć na zasadzie prób ale nic z tego nie wychodzi. Po prostu nie wiem jak ustalić kiedy ma być podawana woda.

PS
    Jaki opór powinna mieć grzałka w tej pralce :?:

Pozdrawiam_Taiger
  • Helpful post
    User removed account
    User removed account  
    Taiger
    Level 11  
    Bleble wrote:
    ja myślałem że tam jest pojedyńczy elektrozawór

Może i pojedynczy. Nie znam się na tym. Próbowałem wpinać w wolne wtyki na programatorze ale w zależności od pozycji programatora elektrozawór szaleje jak ”kolorofon na disco”

Ale wiem już na 100% że mam upaloną grzałkę. Gdzie można coś takiego dostać oprócz drogich autoryzowanych serwisów.
    Ta którą znalazłem na TME-ie ( http://www.tme.pl/arts2/pl/agd/wash173.html ) wygląda troszkę inaczej. I co gorsza to nie pasuje mi tu żaden klucz nasadowy żeby wykręcić, czyżby to musiał być jakiś specjalny przyrząd ?
    User removed account
    User removed account  
    Taiger
    Level 11  
    Masz racje Bleble grzałka jest tego typu, myślę że z pomocą klucza rurkowego dam radę, ale co robić z tym elektrozaworem :?:
  • Helpful post
    User removed account
    User removed account  
    Taiger
    Level 11  
    Typ programatora to: 900/914/3234. Gdybyś dokopał się do schematu pralki, lub opisu wyprowadzeń programatora byłbym wielce wdzięczny.
    Pozdrawiam_Taiger
  • Helpful post
    User removed account
    User removed account  
    Taiger
    Level 11  
    Wielkie dzięki Bleble, chylę swe czoło przed twoją wiedzą. A czy dysponujesz jakimś materiałem dydaktycznym na temat tej pralki?

Pozdrawiam_Taiger
    User removed account
    User removed account  
    Taiger
    Level 11