Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Książka do nauki elektroniki - problem

DARK$$ 30 Sie 2005 00:27 5225 7
  • #1 30 Sie 2005 00:27
    DARK$$
    Poziom 12  

Witam! Zastanawiam się nad kupnem książki do nauki elektroniki. Nie jestem zupełnie początkującym prawie skończyłem podstawy tranzystorów opisane w EDW (znajdują się tutaj) lutować też umiem :D i już zbudowałem kilka prostych układów. Mam do wyboru trzy książki :

"Sztuka Elektroniki" Horowitz Paul i Hill Winfield;
    "Wzmacniacze Operacyjne" Piotr Górecki;
    "Wyprawy w świat elektroniki" Piotr Górecki;

Poradzicie mi, która była by najlepsza dla mnie, a może podpowiecie inny tytuł?

0 7
  • Pomocny post
    #3 30 Sie 2005 00:38
    Aleksander_01
    Poziom 39  

Witam
    Elektroniki nie da się nauczyć z jednej książki. Niektóre pozycje opisują bardzo dobrze zasadę działania nie wnikając w różne obliczenia, inne znów odwrotnie przesycone są matematyką. Według mnie takich książek nie czyta się "od deski do deski" , tylko to co jest interesujące. Kiedyś wrócisz do niej i doczytasz. Pozycja pierwsza i trzecia są dobre, drugiej nie znam bo strasznie nie lubię wzm. operacyjnych.
    Każdy autor inaczej podchodzi do elektroniki i dlatego trzeba przeczytać dość dużo książek różnych autorów, przekonasz się że piszą o tym samym ale w całkiem inny sposób.
    Pozdrawiam

0
  • #4 30 Sie 2005 00:49
    DARK$$
    Poziom 12  

A czy "Sztuka elektroniki" jak na 14 latka nie będzie za trudna ? To jest pozycja z dużą ilością wyższej matematyki czy jest to ładnie wytłumaczone?

0
  • Pomocny post
    #5 30 Sie 2005 02:27
    K_o_n_r_a_d
    Poziom 23