logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

centralka - centrala dla lini analogowej i dwóch GSM

lechu_j 21 Paź 2018 18:33 534 10
REKLAMA
  • #1 17509332
    lechu_j
    Poziom 11  
    witam potrzebuję znaleźć rozwiązanie dla jednej lini analogowej i dwóch komórkowy , w formie centralki która to wszytko zepnie.
  • REKLAMA
  • #2 17510113
    Zutket
    Poziom 36  
    Ocena: 1045
    Temat wielokrotnie był tu poruszany, wystarczy poszukać. A tak na prawdę, to nie napisałeś ile ma mieć nr wewnętrznych i jakich.
  • REKLAMA
  • #3 17510267
    lechu_j
    Poziom 11  
    to dla mnie bez znaczenia, potrzebuję mieć centralkę która w razie mojej nieobecności przekieruje połączenie na moja komórkę to trzeci numer gsm ale tego nie będę wpinał do centralki, jestem laikiem w tym temacie i stąd brak zrozumienia tego co było w forum może już poruszane.
  • REKLAMA
  • #4 17510362
    Zutket
    Poziom 36  
    lechu_j napisał:
    to dla mnie bez znaczenia, potrzebuję mieć centralkę która w razie mojej nieobecności przekieruje połączenie na moja komórkę...
    Najprościej uruchomić usługę na łączu PSTN - przekierowanie połączenia na nr GSM gdy nie odbieram. Co prawda zapłacisz dodatkowo za każde połączenie przekierowane na komórkę, ale taniej będzie od instalowania sprzętu, chyba, że faktycznie połączeń będzie bardzo dużo, to można rozważyć użycia sprzętu z wbudowaną bramką GSM np centralka IPS-08.101.
  • REKLAMA
  • #5 17515191
    lechu_j
    Poziom 11  
    no wtym sęk że nie można te dwa numery obecne to wcześniej były stacjonarne ale z powodu braku lini zostały przemianowane na GSM i ich nie można przekierować na żaden numer.
  • #6 17515608
    Zutket
    Poziom 36  
    lechu_j napisał: