logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Kolumny Auna PW-2522 jakieś opinie? Wzmacniacz jaki potrzebny?

Januszek6969 07 Lis 2018 22:47 6999 4
REKLAMA
  • #1 17545211
    Januszek6969
    Poziom 4  
    Ocena: 1
    Siemka, dacie jakieś opinie na temat kolumn Auna PW-2522?
    Chciałbym zakupić dwie takie kolumny oraz potrzebuję do tego jakiś inny wzmacniacz, czy może być np. amplituner Yamaha RX-440VDS (jakoś tak xd).
    W sprawach tych kolumn jestem całkowicie "zielony", więc proszę o opinie samych kolumn i odpowiedź na pytanie odnośnie wzmacniacza.
    Z góry dzięki :)
  • REKLAMA
  • #2 17545309
    Włodzimierz Wojtiuk
    Poziom 32  
    Ocena: 272
    Januszek6969 napisał:
    W sprawach tych kolumn jestem całkowicie "zielony", więc proszę o opinie samych kolumn

Cena i opis sugeruje, że są to kolumny pseudoestradowe w stylu "Skytec" i innych podobnych (znam przypadek, że w "Skytec" głośniki rozpadły się podczas transportu).

Może najpierw coś poczytaj:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1043839.html
    Pooglądaj:

https://www.youtube.com/watch?v=FkDmtMSCwh4
  • REKLAMA
  • #3 17545310
    Piotrix48
    Poziom 16  
    Ocena: 31
    Witaj.