logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć switch z rejestratorem w systemie monitoringu?

ptr92 07 Gru 2018 22:30 4734 9
  • #1 17611852
    ptr92
    Poziom 19  
    Ocena: 247
    Witam,
    szukałem, ale nie znalazłem podobnego tematu, jeśli był, przepraszam.
    Zacznę od tego, że nie mam zbyt dużego doświadczenia z sieciami komputerowymi. Projekt miałem robić z osobą która ma w tym doświadczenie, jednak ostatecznie zostałem sam. W internecie jest wiele informacji o konfiguracji sieci, więc myślę, że podołam.
    System monitoringu będzie zawierał 8 kamer IP o rozdzielczości 2MPx-5MPx z zewnętrznym zasilaniem. 5 kamer będzie obsługiwał jeden switch, 3 kamery drugi.
    Póki co zakupiłem jedną sztukę GTS-A1-10-82 z 8 wejściami LINK i 2 UPLINK.
    Mam też rejestrator z możliwością nagrywania 8 kanałów w jakości 5MPx, z jednym wejściem RJ-45, HDMI, VGA
    Przewody z kamer przeciągnąłem do miejsca zamontowania switch'a, końcówki zarobiłem i teraz nasuwa mi się pierwsze pytanie:
    1. Rozumiem, że kamery podłączam po kolei do swich'a w miejsca oznaczone LINK, a jak połączyć swich z rejestratorem? wykorzystać wejście UPLINK w switchu?
    2. Póki co robię projekt z jednym switch'em. ale jeśli będę chciał podłączyć kolejny switch, to również wykorzystać wejścia UPLINK?
    3. Który port wykorzystać w switch'u, aby podpiąć go do istniejącej już sieci? LINK czy UPLINK?
    Rejestrator będzie znajdował się ok 30m od biura, w którym chciałbym, aby był wyświetlany obraz z kamer na TV, obok którego znajdują się stacjonarne komputery. Czy jakość będzie zadowalająca, jeśli do wyświetlenia obrazu na TV użyję jednego z komputerów (połączenie komputer-rejestrator(a raczej switch) mogę zrobić za pomocą przewodu. Nie obciąży to zbytcio komputera? Jakiego programu użyć? Czytałem, że niektórzy wykorzystują do tego TVbox