Witam,
Poszukuję telewizora i bardzo proszę o pomoc w wyborze, ponieważ jestem totalnym laikiem w świecie TV
1. Jak daleko siedzisz od ekranu telewizora? - ok 3,5m
2. Czy siedzisz na wprost ekranu czy bokiem do ekranu? - na wprost
3. Jaki telewizor posiadasz obecnie? - nie posiadam
4. Jaką markę preferujesz? - nie mam preferencji, ale chyba raczej Samsung, LG, Sony
5. Jakiej wielkości telewizora szukasz? - 55-65 cali
6. Jaki sygnał i urządzenia będą podłączone do telewizora? - dekoder Toya, PC, WIFI, za jakiś czas soundbar
7. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? - filmy i seriale
8. Czy będziesz grał w gry, a jeśli tak to na konsoli czy komputerze PC? całkiem prawdopodobne, raczej PC, od czasu do czasu konsola
9. Czy będziesz aktywnie korzystać z systemu SMART telewizora? - tak
10. Oglądasz wieczorami czy w dzień? - głównie wieczorami
11. Ile pieniędzy możesz przeznaczyć na zakup telewizora? do 2500 zł - 3000zł
I teraz pytanie do mądrzejszych ode mnie - co wart, co nie warto? Odrzuciłem telewizory typu TCL itp.
Zastanawiam się nad:
1. Samsung UE58NU7172 - ok2500zł
2. Telewizor Samsung UE55NU7472 - ok2800zł
Na pewno priorytetem jest jakość obrazu
Myślałem jeszcze nad UE55NU8042 ale niestety ten telewizor przekracza mój budżet. Chyba, że są prognozy obniżki cen tego TV za kilka miesięcy, to mogę poczekać. Chociaż nasuwa mi się pytanie, czy dla przeciętnego użytkownika będzie widać znaczącą różnicę pomiędzy np.UE55NU7472 a UE55NU8042.
Poszukuję telewizora i bardzo proszę o pomoc w wyborze, ponieważ jestem totalnym laikiem w świecie TV
1. Jak daleko siedzisz od ekranu telewizora? - ok 3,5m
2. Czy siedzisz na wprost ekranu czy bokiem do ekranu? - na wprost
3. Jaki telewizor posiadasz obecnie? - nie posiadam
4. Jaką markę preferujesz? - nie mam preferencji, ale chyba raczej Samsung, LG, Sony
5. Jakiej wielkości telewizora szukasz? - 55-65 cali
6. Jaki sygnał i urządzenia będą podłączone do telewizora? - dekoder Toya, PC, WIFI, za jakiś czas soundbar