logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dysk zewnętrzny przy instalacji Win oraz brak danych

adeka1992 24 Sty 2019 14:56 453 3
REKLAMA
  • #1 17726400
    adeka1992
    Poziom 2  
    Witam,
    mam nadzieje , że pisze w dobrym dziale.
    Używałem mojego dysku zewnętrznego do instalacji systemu ( z 7 na 10). Miałem na nim dużo danych na różnych partycjach. Na jednej z nich (pustej) "zbootowałem"?? system windows 10. Czy można odzyskać dane które były na innych partycjach? Przepraszam ale nie znam się na tym kompletnie a nie chciałbym stracić tych danych.
  • REKLAMA
  • #2 17726471
    mati211p
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych
    Ocena: 1131
    Pokaż screen z DMDE z widoku okna partycje po wybraniu tego dysku z urządzeń fizycznych. Usuń literę tej partycji (mam nadzieję, że nie używasz go jako systemowego aktualnie).
  • REKLAMA
  • #3 17726574
    adeka1992
    Poziom 2  
    Nie Windows na szczęście jest na dysku w PC :D

Dysk zewnętrzny przy instalacji Win oraz brak danych
  • Pomocny post
    #4 17726618
    mati211p
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych
    Ocena: 1131
    Partycja 1 - 537GB tylko po sygnaturach, jeśli coś było na niej ważnego.
    Partycje FOTO i Muzyka są do odzyskania jeśli to o nich mowa, a wtedy:
    W tym celu. Pierwszą partycję 34,4GB (32GB) możesz usunąć w DMDE jeśli Ci nie potrzebna a następnie:
    - Kliknij na partycję FOTO 231GB i wybierz z opcji na dole opcję Wstaw (z okna jakie może pojawić się po wybraniu wstaw wybierz partycja podstawowa (MBR)),
    - Kliknij na partycję Muzyka 231GB i wybierz z opcji na dole opcję Wstaw (z okna wybierz partycja podstawowa)
    - Zastosuj, zapisz plik do wycofywania zmian, zamknij DMDE, odłącz i podłącz ponownie dysk zewnętrzny.