logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór materiału na budowę domu 98m2: ceramiczny vs pianowy komórkowy

28 Sty 2019 02:14 5319 10
REKLAMA
  • #1 17736112
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #2 17736213
    jdubowski
    Specjalista - urządzenia lampowe
    Ocena: 2795
    To na etapie projektu się wybiera materiał, a nie w składzie budowlanym. Zmiana materiału wymaga odpowiedniej zmiany projektu (abstrahując od trybu zmiany).

mycek2012 napisał:
    Jestem zielony w tych sprawach i chciałbym poznać wasze zdanie na ten temat.

A projektant, kierownik budowy? Co mówią?
  • #3 17736319
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #4 17736329
    mczapski
    Poziom 40  
    Ocena: 1656
    Czy to trudno pojąć, że skład budowlany chce sprzedać towar który posiada i na którym ma wypracowane korzyści? I nie mówię, że pustak z betonu komórkowego to coś niedobrego. Tylko po co zamówiłeś projekt techniczny gdzie masz pustak ceramiczny? Tam są zawarte także twoje oczekiwania od budynku i projektanta. Skoro chcesz poszerzyć swoje poglądy pójdź na zebranie gospodyń wiejskich lub miejskich. W sprawie budowy budynku mieszkalnego raczej dokonuj uzgodnień z projektantem i właśnie kierownikiem budowy jeśli takowego faktycznie zatrudniasz. My tutaj nawet nie wiemy jaki budynek zamierzasz budować więc jakich rad można udzielić.
  • #5 17736462
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #6 17739090
    janek1815
    Poziom 38  
    Ocena: 1059