logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie gniazdo zasilania do baterii roweru elektrycznego? Uszkodzone, wymiana

965750 31 Sty 2019 20:31 2106 12
  • #1 17745763
    965750
    Poziom 6  
    Ocena: 3
    Witam, ostatnio zakupiłem rower elektryczny, a nie znam się na temacie elektryki. Po kilku miesiącach jazdy trafiłem na bardzo słabą nawierzchnię przez którą moje gniazdo w baterii uległo wyłamaniu i nie nadaje się do użytku. Bateria waży aż 10kg. Rozkręciłem gniazdo, bardzo łatwo je wymienić, ale niestety nie jestem w stanie ogarnąć jakie to gniazdo ma być, a już trochę internetu przeszukałem. poniżej dodaje zdjęcie, jakby ktoś mógł je rozpoznać, a także czy na coś uważać podczas montażu to bym był bardzo wdzięczny :)

Bolce po bokach są pionowo, a górny poziomo.
    Załączniki:
    • Jakie gniazdo zasilania do baterii roweru elektrycznego? Uszkodzone, wymiana 19737802902136538093.png (60.87 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #2 17745873
    Tumiwisizm
    Poziom 28  
    Ocena: 196
    A skąd to kupiłeś? Mam dwa pomysły, ale do takich urządzeń mogą być jeszcze inne. Moje typy to "K" i "B".
  • #4 17745961
    wiertacz
    Poziom 35  
    Ocena: 383
    Jeśli tym gniazdem podłączasz kabel z sieci 230V to tutaj jest podobne kształtem bo nie wiem czy ma taką sama wielkość. Tylko, że wszystkie piny mają jednakową orientację.
    Jeśli wymiary pasują to ja bym wymienił na to łatwiej dostępne tyle ,że trzeba wymienić kabel zasilający ale i gniazdo i kabel są bardzo łatwo dostępne.

https://www.tme.eu/pl/details/6100.3100/zlacza-iec-60320/schurter/
  • #5 17745987
    965750
    Poziom 6