logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór technikum informatycznego - czy to dobry kierunek dla trójkowego ucznia?

Toldi20046 17 Lut 2019 16:04 615 16
REKLAMA
  • #1 17784639
    Toldi20046
    Poziom 6  
    Witam, jestem obecnie w 8 klasie podstawowki i zaczynam powaznie myslec o tym gdzie pojsc po wlasnie tej podstawowce, na pierwszą mysl przyszło mi technikum informatyczne ze względu na to ze lubie komputero, składać je itp, czasem pisze jakies naprawde proste programy w c++ i ogólnie informatyka mnie kręci, jestem raczej trójkowym uczniem wiec zapytam was wprost, czy taka osoba jak ja jest w stanie poradzić sobie w takowym technikum, co by warto umieć itd, czytalem ze takie technika zbytnio kogos nie nauczą rzeczy strikte o programowaniu dlatego tez pytam czy podczas pobytu w takiej szkole warto sie uczyc jakiegos jezyka jezeli ma sie potem jakies plany z tym zwiazane, czy po takiej szkole jestem w stanie juz  znalesc jakąś prace? pozdrawiam :)
  • REKLAMA
  • #2 17784646
    Interval
    Poziom 32  
    Ocena: 437
    Podstawowe pytanie brzmi: Co chcę w życiu robić, jako kto pracować? Technikum nie musi być końcem Twojej nauki.
  • REKLAMA
  • #3 17784655
    Toldi20046
    Poziom 6  
    Interval napisał:
    Podstawowe pytanie brzmi: Co chcę w życiu robić, jako kto pracować? Technikum nie musi być końcem Twojej nauki.

Boje sie napisac programistą bo to troche za szerokie pojęcie jak na moje oceny, przynajmniej tak mi radzili na innych forach, chce zarobic i czerpac z tego pasje i jestem w stanie na to zapracowac, tylko czy warto
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 17784677
    Interval
    Poziom 32  
    Ocena: 437
    Na pewno warto! Jakiś cel w życiu nalezy mieć i do niego zmierzać.
  • #5 17784680
    Toldi20046
    Poziom 6  
    Interval napisał:
    Na pewno warto! Jakiś cel w życiu nalezy mieć i do niego zmierzać.