logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] VW Passat B5 1998 - centralny zamek nie działa, tylko bagażnik się zamyka

Rodzynek1993 19 Mar 2019 18:58 4095 4
REKLAMA
  • #1 17853749
    Rodzynek1993
    Poziom 6  
    Witam. Potrzebuję pomocy bo nie wiem nawet od czego zacząć. Sprawa dotyczy Wolkswagena Passata b5 1998r. 1.6.
    Kupiłem auto fakt w komisie powiedzieli mi że centralny zamek nie działa, pomyślałem no to trzeba zrobić. A teraz rozkładam ręce. Centralny zamek z kluczykiem tzw scyzoryk. Nie zamyka drzwi żadnych tylko bagarznik pilot z kluczyka nie zamyka się nic, tylko dosowaja się szyby. Od środka zamykam a on z automatu się otwiera. Gdzie wogole szukać problemu jak go rozwiązać? Chciałem zaznaczyć że w kwestii napraw tego typu jestem zielony jak ogórek na wiosnę 😀. Dlatego zwracam się o pomoc.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 17853805
    rnb_bolii
    Poziom 39  
    Ocena: 1172
    Witam. Jest mnóstwo tematów o tej typowej usterce w tym modelu. Poczytaj. Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 17853825
    piachu1994
    Poziom 39  
    Ocena: 1152
    rnb_bolii napisał:
    Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź.

I od tego zacznij. Pod wykładziną stóp kierowcy masz moduł komfortu - zobacz czy nie masz tam wody bądź czy kostki nie mają zieleniny.
    Następnie podłącz pod komputer i sprawdź błędy w module komfortu - zobaczysz które zamki są uszkodzone.
    Następnie wymień albo mikrostyki albo całe zamki - poradniki znajdziesz w sieci odnośnie wymiany.
  • REKLAMA
  • #4 17861536
    Rodzynek1993
    Poziom 6