logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak wyłączyć wymóg hasła przy otwieraniu programów w Linux Mint 19.1?

stardiablo22 26 Mar 2019 21:42 8619 6
REKLAMA
  • #1 17868530
    stardiablo22
    Poziom 6  
    Witam od niedawna posiadam nowy komputer z zainstalowanym linuxem mint 19.1 Tessa.
    Jako że jestem zielony i nigdy nie obcowałem z tym systemem proszę o dokładną instrukcje
    Gdy po włączeniu linuxa chce otworzyc chroma lub inny program muszę wpisać hasło jest to trochę żmudne czy da się to obejść jakąś komendą ?
  • REKLAMA
  • #2 17868996
    Epic
    Poziom 30  
    Ocena: 108
    1.Wklej zrzut ekranu wyświetlanego komunikatu.
    2.Czy System operacyjny jest zaaktualizowany?
  • REKLAMA
  • #3 17869663
    stardiablo22
    Poziom 6  

ostatnio go instalowałem jest "czysty" pobrałem najnowszą wersje
  • REKLAMA
  • #4 17869812
    Epic
    Poziom 30  
    To monit o hasło do bazy kluczy. W pewnych konfiguracjach może się tak wyświetlać, dotyczy to głównie przeglądarek chrome.

Możesz zainstalować program Seahorse z repozytorium i za jego pomocą zmienić hasło do bazy na np. puste.
    Wtedy komunikat nie powinien się wyświetlać.
  • REKLAMA
  • #5 17869993
    stardiablo22
    Poziom 6  
    Dzięki działa ! ostatnia prośba czy można gdzieś w opcjacj włączyć dwuklik by wpłączyć progrm tak jak w windowsie ?
    Aktualnie musze kliknc prawym + owtórz Można to obejść ?
  • #6 17870857
    Epic
    Poziom 30  
    Jakie masz środowisko graficzne?

Zależnie od niego w panelu kontrolnym musisz odszukać konfigurację myszy i tam zmienić zachowanie lewo kliku.
  • #7 17871957
    stardiablo22
    Poziom 6  
    gdy przesuwam okno zostawia to "ślad" tylko programy linuxowe jak menadzer aktualizacji

Podsumowanie tematu