logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Komputer nie startuje po zmianie bootowania w BIOS - MSI, Windows 7

1baran 21 Kwi 2019 21:50 390 6
REKLAMA
  • #1 17918939
    1baran
    Poziom 2  
    Witam,

Dzisiejszego dnia stwierdziłem, że sformatuje mój komputer, jako iż jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o dziedzine biosu itp postępowałem zgodnie z poradnikami: Zgrałem pliki z płyty instalacyjnej na PenDrive’a i przystąpiłem do formatu udałem się do BIOS’u, podpiąłem pendrive i zacząłem wybierać opcje bootowania... Jako 1-szą wybrałem UEFI USB HARD DISK, 2-gą UEFI CD-DVD, natomiast 3-cią wybrałem USB Hard Disk, zgodnie z poradnikiem nacisnąłem F10, Yes i mój komputer się zrestartował, aktualnie jedyne co mi się wyświetla to napis: Reboot and Select proper device or Insert Boot Media in selected boot device and press key.

Aktualnie nic nie mogę zrobić, dodam, że mam płytę główną MSI i windowsa 7.
  • REKLAMA
  • #2 17918944
    Kolobos
    Spec od komputerów
    Ocena: 10445
    Zgaduje, ze zle utworzyles nosnik instalacyjny, jak utworzysz poprawnie to powinien bootowac. Ewentualnie jeszcze zle ustawiles kolejnosc bootowania, najlepiej wybrac pendrive z menu quick boot.
  • REKLAMA
  • #3 17918948
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #4 17918952
    1baran
    Poziom 2  
    Tylko teraz pytanie, jak to zrobic? Gdy wlaczam komputer wyswietla mi sie tylko ten komunikat...
  • REKLAMA
  • #5 17918961
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #6 17918966
    1baran
    Poziom 2  
    Poklikałem i udało mi się dostać do click bios 4, co teraz mam zrobić?
  • #7 17918973
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  

Podsumowanie tematu