logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak wymienić wyświetlacz w Nokii 3510i? Instrukcje dla amatora

garrish 14 Wrz 2005 16:18 1864 10
REKLAMA
  • #1 1817669
    garrish
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Chcialbym sie dowiedziec jak mozna wymienic wyswietlacz w noki 3510i i czy to jest skomplikowane.I czy taki jak ja amator by zrobil to bez problemu.Prosilbyum tez o jakies fotki lub schematy jak to sie robi.Z gory bardzo dziekuje
  • REKLAMA
  • #2 1817696
    krys1
    Poziom 23  
    Ocena: 6
    Kup sobie torksa i rozkrec 6 srobek i po klopocie
  • #3 1817709
    Auudi
    Poziom 17  
    Ocena: 3
    Nie potrzebne Ci żadne fotki, schematy;] Wystarczy torx6, przyjrzyj się troche i potem przekładasz wyświetlacz.
  • REKLAMA
  • #4 1817722
    garrish
    Poziom 11  
    "Kup sobie torksa i rozkrec 6 srobek i po klopocie"

yyyy a co to jest "torks"??Ja jestem zielony w tych tematach.Ale myslalem nad zakupem czegosc takiego: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63101425 ten mi sie zdaje jest oryginalny bo ma napis nokia a np ten: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63478983 ten chyba raczej nie jest oryginalny.
    Nom chcialbym jeszcze zebyscie mi doradzili jaki kupic i czy go sam zamonstuje i czy to jest bardzo trudne.A z kupnem wydaje mi sie ze lepiej bedzie kupic ten 1(link) bo jest oryginalny, ale nie wiem.Doradzcie mi i Prosze o POMOC.Z gory dziekuje
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #5 1817739
    tino2003
    Admin grupy GSM
    Ocena: 2091
    Kup ten z pierwszego linku, a tutaj masz fotki montażowe.
    pozdr

http://www.uselessinfo.org.uk/
  • #6 1817778
    garrish
    Poziom 11  
    A kto jeszcze jak mysli i jeszcz bym prosil o wiecej fotek i z opisem po polsku.Dziekuje z gory

Dodano po 5 [godziny] 23 [minuty]:

To co jest ktos kto mi pomoze?Prosze o pomoc.
  • Pomocny post
    #7 1819279
    DrJanusz
    Poziom 14