Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jak odpalic lcd z laptopa pod zwyklym pc

OMMMM 17 Wrz 2005 11:04 2852 7
  • #1 17 Wrz 2005 11:04
    OMMMM
    Poziom 19  

WITAM niewiem czy pisze we wlasciwym miejscu ale OK mam laptopa IBM z 12" matryca lcd laptop jest padniety ale z tego co pamietam matryca dzialala do konca w zwiazku ze mam calego laptopa mam wszystko razem ze sterowaniem matrycy i teraz pytanko co mam zrobic aby podpiac ja pod zwyklago peceta tak aby muc naniej ogladzc np. filmy powiem krutko ma sluzyc do budowy projektora jeden juz mam na matrycy z sony psx ale przydal by sie jeszcze jeden jak mogl by mnie ktos nakierowac na jskies strony gdzie opisuja jak to zribic albo zapodac jakis schemacik bede wdzieczny SORY ZA MOJE ORKI JESTEM DYSKORTOGRAFIKIEM

0 7
  • #2 17 Wrz 2005 11:53
    sarnask8
    Poziom 16  

temat juz walkowany nie raz i nie da sie podpiac lcd pod kompa a jezeli juz sie da to sie to nie oplaca

0
  • #3 19 Wrz 2005 09:59
    OMMMM
    Poziom 19  

AAAA DLACZEGO z tego co wyczytalem koszt podpiecia matrycy pod kompa to jakies 200zł jestem wstanie tyle zaplacic powiedzmy ze nieliczy sie kasa ale moja satysfakcia ze to zrobilem oczywiscie najprostrzy sposub to kupienie taniego panelu lcd i po klopocie ale jak go kupie to nasowa sie pytanie poco takie forum jak to czy inne :| :cry: :| :cry: :|

0
  • #4 19 Wrz 2005 10:55
    satgal
    Poziom 40  

Forum jest po to aby nauczyć myślenia i gdzie szukać odpowiedzi na takie pytanie bo w dziale moto już nikt nie pyta jak włożyć silnik od motocykla WFM do samochodu marki np. Mercedes.

0
  • #5 17 Lut 2007 16:28
    marconbaro
    Poziom 2  

WITAM PISZę PIERWSZY RAZ NA TYM FORUM I SZUKAM POMOCY
    mam matrycę całkiem dobrą z laptopa i chciał bym ją podłączyć do kompa :D
    umiem lutować i liznąłem troszkę elektroniki wtyczka w tym laptopie jest 30-sto pinowa