logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wymiana bezpieczników - czy można zastąpić czymś chwytak?

kowi91 19 Sie 2019 01:44 25188 7
REKLAMA
  • #1 18122805
    kowi91
    Poziom 10  
    Ocena: 3
    Pytanie pewnie głupie, ale muszę wymienić bezpiecznik a nie mam specjalnego chwytaka, który służy do wyciągania i wkładania. Pytanie zatem czy można jakoś zastąpić ten przyrząd i czy ewentualnie można to zrobić ręką? Chyba bez kluczyka w stacyjce nie powinno być natężenia, ale wolę się upewnić. Jestem kompletnie zielony w temacie. Dziękuję uprzejmie
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 18122813
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 18122842
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #4 18123389
    kowi91
    Poziom 10  
    Dzięki Panowie! Chodziło mi właśnie głównie o to czy jest bezpieczne wyciąganie rękoma. Dałem radę, ale rzeczywiście jest ciężko bez chwytaka. Wymieniłem bezpiecznik od kierunków. W instrukcji jest podane, że to musi być 15. Przy włożone 15 od razu przepala. Przy 20 kierunki działają ale trochę wariuja czyli chodzą raz szybciej raz wolniej z różnym natężeniem światła. Przepala tą 20 po dwóch dniach. Czy w takim razie powinienem wsadzić tam bezpiecznik 25? To na pewno jest dziwne, ponieważ w instrukcji pisze jak byk 15, ale auto stare Ford Focus tdci z 2003, więc nie ma sensu jeździć po elektrykach.
  • #5 18123400
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #6 18123410
    kowi91
    Poziom 10  
    Pisałem, że się nie znam, więc po co te głupie komentarze? Skoro tak to rzeczywiście trzeba będzie podjechać do elektryka i tyle.
  • #7 18123418
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #8 18123422
    andrzej20001
    Poziom 43  
    Ocena: 6639