logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak wymienić zawór powrotny grzejnika bez zdejmowania - Fondital Antea

zukers 06 Paź 2019 16:41 16857 15
REKLAMA
  • #1 18204919
    zukers
    Poziom 10  
    Ocena: 15
    Dzień dobry,
    proszę o pomoc, nie jestem hydraulikiem a cieknie mi zawór powrotny na grzejniku, cieknie na złączeniu zawór / miedź na połączeniu chyba gwintowym bo są tam pakuły. Czy dobra kolejność aby to zrobić?:
    1.wyłączenie piec gazowy Fondital Antea
    2. zakręcenie wody w domu
    3. spust wody z rur tym imbusem przy zaworze spustowym (zdjęcie)
    4. odkręcam śrubę nr 1 zaworu powrotnego
    5. odkręcam cały zawór z rury miedź (nr 2)
    Jak wymienić zawór powrotny grzejnika bez zdejmowania - Fondital Antea
    6.wymiana
    7. odkręcenie wody, uruchomienie pieca, odpowietrzenie grzejnika

Czy można tak to zrobić czy muszę ściągać grzejnik i także zawór termostatu który jest powyżej powrotnego?
  • REKLAMA
  • #2 18204981
    stanislaw1954
    Poziom 43  
    Ocena: 4646
    W zasadzie kolejność działania dobra. Nie musisz zakręcać wody w całym domu, masz zawór na dopuszczaniu wody przy kotle. On jest zamknięty, a otwierasz go wtedy, gdy jest potrzeba uzupełnić ubytki wody w instalacji CO.
    zukers napisał:
    Czy można tak to zrobić czy muszę ściągać grzejnik i także zawór termostatu który jest powyżej powrotnego?