logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Zgrzewarka próżniowa - co wybrać, na co zwrócić uwagę?

teskot 27 Lis 2019 11:51 2742 7
REKLAMA
  • #1 18304469
    teskot
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 951
    Witam,
    jak w temacie. Przymierzam się do zakupu zgrzewarki próżniowej. Chciałbym coś prostego, w niezbyt wygórowanej cenie do sporadycznego użytku kilka razy w miesiącu. Zależy mi, żeby nie było problemu z zakupem folii/worków/rękawów. Jestem zielony w temacie, nigdy nie miałem styczności z takimi urządzeniami. Możecie coś doradzić?
  • REKLAMA
  • #2 18774086
    Dobromir pomysłowy
    Poziom 25  
    Ocena: 147
    Używałem chińską i wszystko ok. Taką kupisz już za 100zł a i taniej ale obawiam się że żywotność pompki to kilkadziesiąt godzin Więc kup z jak najdłuższą gwarancją wtedy 15zł . Ja mam większe potrzeby i zastanawiam sie czy nie zrobić samemu.
    teskot napisał:
    Zależy mi, żeby nie było problemu z zakupem folii/worków/rękawów.
    Tu nie ma problemu.
  • REKLAMA
  • #3 18774886
    abuhamza
    Specjalista AGD
    Ocena: 1021
    Ja tam mam jakąś z Lidla już ponad drugi rok, worki w Lidlu cały czas są praktycznie. Kosztowała 129.99zl. Worki też są tanie ale nie pamiętam na ta chwilę.
  • #4 18775084
    Dobromir pomysłowy
    Poziom 25  
    Ocena: 147
    Chińczycy robią dla różnych a towar różni się ceną i gwarancją w jednej sieci handlowej uwzględną ją -bo np. wchodzi na rynek a mnie np, oszukał carrefour. Napisz ile roboczogodzin czy worków zapakowała a gdybyś wyczaił jak zbudowana i trwała pompka jest, byłbym wdzęczny. Muszę kupić dla rodziny mają kilkanaście worków do zapakowania.Nie wiem dlaczego używki są stosunkowo drogie?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #5 18775403
    abuhamza
    Specjalista AGD
    Ocena: 1021
    Dobromir pomysłowy napisał: