logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Jak zwiększyć jasność wyświetlacza w amplitunerze Yamaha RX-V661?

mjregulski 05 Gru 2019 22:57 4803 6
REKLAMA
  • #1 18322281
    mjregulski
    Poziom 9  
    Ocena: 1
    Jak zwiększyć jasność wyświetlacza w amplitunerze Yamaha RX-V661?

Dzień dobry,

dziś przywiozłem z mieszkania ŚP taty amplituner Yamaha RX-V661. Sprzęt dźwiękowo jest genialny dla mnie, pamiętam jak grał u taty i teraz mam zamiar go używać u mnie.

Jest z nim jeden jedyny problem - wyświetlacz przez 12 lat działania (sprzęt kupiony w 2007 roku) dość mocno ściemniał.
    Zależy mi na podniesieniu jego jasności.
    Nie znam się na tym absolutnie, gdzieś w internecie wyczytałem, że jakieś 3 kondensatory puchną gdyż są dość blisko jednego z radiatorów mocno nagrzewających się ale wiele mi to nie mówi.

Spotkał siś ktoś z taką "usterką" w amplitunerze Yamahy?
    Czy może te 12 lat jednak odcisnęło piętno na samym wyświetlaczu i nie ma co próbować naprawiać go?

Na zdjęciu wyświetlacz świeci ze 2x mocniej niż widzi to oko.
    By dało radę przeczytać co jest pokazywane na nim trzeba wyłączyć wiekszość światła w pokoju.
  • REKLAMA
  • #2 18322300
    2konrafal1993
    Poziom 38  
    Ocena: 746
    Nie wiem jak w tym amplitunerze ale w większości jest opcja przyciemnienia wyświetlacza żeby nie raził, warto sprawdzić bo być może kwestia jednego ustawienia.
    Edit:
    Tu jest wszystko wyjaśnione.
  • REKLAMA
  • #3 18322311
    mjregulski
    Poziom 9  
    2konrafal1993 napisał:
    Nie wiem jak w tym amplitunerze ale w większości jest opcja przyciemnienia wyświetlacza żeby nie raził, warto sprawdzić bo być może kwestia jednego ustawienia.

Już sprawdzałem, dimmer jest na max jasność ustawiony.

Na jakimś forum znalazłem takie zdjęcie ze spuchniętymi kondami, może to coś komuś powie.