logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Siemens A50, MT50, C45 - brak obrazu na LCD, co może być przyczyną?

k.marcin 23 Wrz 2005 13:04 1374 8
  • #1 1842491
    k.marcin
    Poziom 18  
    Ocena: 26
    Przychodzi do mnie kupe telefonów siemens cala rodzinka jak A50, MT 50, C45 itp
    Wszystkie bez obrazu, w niektorych podstawie wyswietlacz i działa w innych nie, lutowałem konektory czesci w kolo nich i nic.. co z nimi jest?
    Moze jest jakas wada w tych siemensach ktora jest czesto przyczyną zanikania obrazu na wyswietlaczach?
    Wiadomo wam cos na ten temat? Jestem początkującym serwisantem i bardzo byłbym wdzięczny za pomoc.
    z góry dzieki za wszystkie posty.
    pozdrawiam Marcin
  • #2 1842627
    tino2003
    Admin grupy GSM
    Ocena: 2089
    Ja też wymieniam dużo tych wyświetlaczy ale jak do tej pory, po włożeniu nowego wszystkie działały. Wyświetlacze są bardzo kiepskie i coś się tam odkleja lub taśma ma jakieś problemy, tak że nie powinno Cię to dziwić w tych modelach. A jeżeli po podstawieniu sprawnego też nic się nie dzieje to trzeba dobrze sprawdzić gniazdo, czy ta zapinka dobrze dociska taśmę.
    pozdr
  • #3 1846331
    k.marcin
    Poziom 18  
    no tak... podstawiłem 3 z kolei i w koncu zadzialal zlom :/ dzieki za post. ja tu sie mecze z lutowanie a to lcd do bani byly (niby nowe....) heh... :)
  • #4 1847137
    Atgsm
    Poziom 12  
    W tych telefonach po upadku gaśnie LCD. Podbnie jest w SL42 i w SL45.
    Drugi problem to kiepska jakość zamienników, jedne sa blade, a inne nawet nowe nic nie pokazuja.
    Ja obecnie staram sie uzywać orginalnych LCD, może są droższe, ale mam mniej reklamacji.
  • #5 1847327
    k.marcin
    Poziom 18  
    ja zawsze mam ze zwiekszonym kontrastem po wymianie ale w ustawieniach tel jest reg kontrastu i klienci sa zadowoleni kupuje w red dog'u w Poznaniu