Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zmywarka Samsung DW60H9950FW - filtr przeciwzakłóceniowy DD29-00006A LFT-215W-15

20 Gru 2019 20:54 333 16
  • Poziom 9  
    Witam forumowiczów.

Proszę o pomoc, podejrzewam że pytanie, które tu mam do Was jest bardzo proste dla znawców, ja zaznaczam jestem laikiem i nie mam wiedzy technicznej na ten temat. Pokrótce, moja kochana żona poinformowała mnie, że kupiła super zmywarkę, bo nasza nie działa, trzeba tylko w niej wymienić bezpiecznik bo wyrzuca, więc sprawdziłem, że to coś więcej jednak, bo po zmianie bezpiecznika we wtyczce dalej wyrzuca główne bezpieczniki w domu. Wydaje mi się że to przez zepsuty kondensator, ale tu właśnie moje pytanie czy po połączeniu zielonego kabla z końcówką uziemienia powinno być połączenie, bo miernik mi go nie wykazuje? Bo tutaj niestety nie ma i wydaje mi się że muszę kupić nowy, ale chciałem prosić o fachową wskazówkę czy dobrze podejrzewam, z góry wielkie dzięki za pomoc!

A tak apropos przy starej był zaciśnięty wąż i nie wydostawała się woda, więc stary sprzęt hula, hehe.

Pozdrawiam.
  • Poziom 42  
    Ten przewód nie jest tak istotny do pracy urządzenia, jak to co jest wewnątrz. To jednak nie jest kondensator, pomimo, że podobnie wygląda, tylko filtr p/zakłóceniowy. Dla próby urządzenia można go wyeliminować(ten filtr) podłączając przewody zasilające na zaciski 1 i 2, a przewody wewnętrzne do zmywarki na 3 i 4. Jeśli urządzenie będzie działać pozostaje zakupić nowy filtr. Prca bez filtra skutkuje między innymi zakłóceniami w odbiorze radia, czy tv.
  • Poziom 9