logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak skutecznie zaprogramować Baofeng GT-3TP Mark III online?

whiskyyy 01 Lut 2020 13:28 2307 10
REKLAMA
  • #1 18441853
    whiskyyy
    Poziom 9  
    Ocena: 54
    Kupiłem od znajomego całkowicie nowy nieużywany Baofeng GT-3TP Mark III. Jestem absolutnym amatorem, który zainteresował się radiotelefonami.
    Nie dostałem w komplecie instrukcji i musiałem ratować się wiadomościami z Internetu. Jak do tej pory zrozumiałem, że na samym początku należy:
    - 3-krotnie naładować do pełna baterię 7,4 V 3800 mAh Li-ion (formowanie baterii),
    - zaprogramować radiotelefon za pomocą:
    - płytki CD z oprogramowaniem (nie dostałem).
    - programu "Chirp" pobranego z internetu w wersji odpowiedniej do działającego systemu operacyjnego (dla mnie Linux - Ubuntu).
    Obecnie zapoznaję się z wszystkimi elementami interfejsu urządzenia, żeby wiedzieć, co do czego służy. Natomiast jak optymalnie zaprogramować radio on-line, jeżeli ktoś by był uprzejmy, to chciałbym to zrobić razem i z pomocą jakiegoś doświadczonego praktyka z forum. Może być link do sprawdzonej metody czy samouczka.

Pozdrawiam serdecznie.

PS. Proszę nie pisać o regulacjach prawnych, bo nie piszę z Polski.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 18442072
    c2h5oh
    Moderator
    Ocena: 755
    Załączniki:
    • GT-3TP User Manual.pdf (69.88 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Series UV-5 (UV-5R_UV-5RA_UV-5RE_UV-5R ) & GT-3 Series (GT-3_GT-3TP) Programming Software (update).rar (2.48 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #3 18442225
    whiskyyy
    Poziom 9  
    Jezeli Kolega pozwoli to mam jeszcze jedno pytanie:
    Czy jest jakis sposob, zeby sprawdzic rzeczywista ilosc energii zmagazynowanej w baterii ?