logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

ASUS GL552VW - Laptop Asus GL552VW uruchamia się jak mu się chce

malinmar1 18 Lut 2020 19:43 2211 7
REKLAMA
  • #1 18479130
    malinmar1
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    Witam.
    Jestem laikiem w temacie, a w necie nie znalazłem odpowiedzi na moje problemy.
    Mam bardzo nietypowy problem z Asusem GL552. Ma już prawie 5 lat i tuż po minięciu gwarancji zaczął się problem z uruchamianiem. Laptop uruchamia się niekiedy po jednym przyciśnięciu przycisku power, ale najczęściej udaje się go uruchomić po wykonaniu następujących czynności: podłączona bateria, podłączony zasilacz klikanie w przycisk power jednocześnie z dowolnymi innymi klawiszami na klawiaturze. Niekiedy wystarczy parę kliknięć innym razem zabawa na kilkanaście minut (najdłuższy czas do uruchomienia to 2 godziny zabawy). Zauważyłem że im dłużej laptop jest podłączony do zasilacza to szybciej reaguje na przyciski.