logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Jaki domofon 4-żyłowy wybrać bez znajomości modelu?

Waterfallka 07 Mar 2020 18:52 1014 13
REKLAMA
  • #1 18516674
    Waterfallka
    Poziom 7  
    Ocena: 6
    Nie znam się, dzwoniłam do kilku elektryków ale im się nie chciało wymieniać, a błagać ich nie będę. Coś szukałam w internecie ale kiepskawo.
    Ktoś wie czy kupić domofon nowy do wymiany 4 żyłowy czy inny trzeba? I który kabelek jest od czego :/ niestety nie znalazlam jaki to model info na nim nawet firmy nie ma. Ktoś się zna i posłuży pomocą? Będę wdzięczna.
    Jaki domofon 4-żyłowy wybrać bez znajomości modelu?
  • REKLAMA
  • #2 18516971
    zybex
    Pomocny dla użytkowników
    Ocena: 2932
    Patrząc od lewej masz kolejno:

Masa
    Mikrofon
    Słuchawka
    Wywołanie

Kolory sama najlepiej określ, bo na zdjęciu słabo je widać (szczególnie ten pierwszy z lewej).
    Za ten unifon możesz wstawić dowolny analogowy do systemów 4, 5 lub 6 żyłowych, np. Cyfral 5P, Wekta TK6 i kilka innych. Upewnij się jednak, czy nie wymieniono całego systemu w twoim bloku na cyfrowy.
  • #3 18517048
    Waterfallka
    Poziom 7  
    dziękuję bardzo, czyli do wymiany jako nowy czterożyłowy kupić? nie wiem po co są jeszcze pozostałe czerwone kabelki >.<
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 18517065
    zybex
    Pomocny dla użytkowników
    Patrz tylko na te kabelki, które wychodzą ze ściany i są podłączone do unifonu. Te czerwone to nie instalacja, a jedynie kabelki łączące płytkę unifonu z przyciskiem otwierania. Na to w ogóle nie zwracaj uwagi.
    Odnośnie kolorów to według zdjęcia masz kolejno od lewej:

szary (brązowy?) - masa
    zielony - mikrofon
    czerwony - słuchawka
    niebieski - wywołanie

biały i żółty wolne (rezerwa)

Co do modelu unifonu, to przypuszczam, że jest to "GM-WO".
  • #5 18924944
    Waterfallka
    Poziom 7