logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Subwoofer Denon dht-s514 nie działa po podłączeniu - co robić?

Micboc 18 Mar 2020 22:11 3105 4
REKLAMA
  • #1 18541245
    Micboc
    Poziom 2  
    Witam Was, nie jestem profesjonalista, raczej amator majsterkowicz.
    Kupilem uzywany Denon dht-s514. Przy testowym podlaczeniu po bluetooth (trwalo kilka minut) zagral soundbar i suboowoofer w pelnej skali basow.
    Jak wszystko podlaczylem i ustawilem to przy ponownym uruchomieniu subwoofer polaczyl sie z soundbarem (zielona dioda), ale juz nie zagral.
    Nie gra przy laczeniu po bluetooth (tak jak za pierwszym razem), przy polaczeniu z tv rowniez.
    Soundbar gra bez zadnych problemow.
    Nie pomoglo przestawianie subwoofera blisko soundbar, wciskanie "pair" w koncu restar (wcisniety minus wypiecie i wpiecie do pradu).
    Ktos we wczesniszym poscie (juz zamkniety) pisal o uszkodzonej tasmie w soundbarze. Nie wiem jak sprawdzic uszkodzenie, ale wyglada, ze do plyty w soundbar wszystko jest wpiete, nic sie nie poluzowalo. Nie moge sie dobrac do srodka subwoofera, bo po wykreceniu srob (tylko zewnetrzne, bez tych srodkowych) modul nie chce wyjsc. Widze na subwooferze, ze byl kiedys otwierany.

Dziekuje za wszystkie porady !
  • REKLAMA
  • #2 18694840
    damasson
    Poziom 10  
    Cześć,

Powiedz proszę czy udało Ci się rozwiązać problem?

U mnie co jakiś czas nie mogę połączyć się z subwooferem. Robię dokładnie to co Ty i pomaga jedynie odłączenie na kilka dni i potem ponownie zaskakuje. Niestety teraz nie chce zaskoczyć lub zaskakuje na chwilę. Rozkręcałem i sprawdzałem taśmę, wydaje się ok.

Daj znać, dzięki.
    damasson
  • REKLAMA
  • #3 18694899
    Micboc
    Poziom 2