logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Silnik 2t 80cc - gaźnik dostaje paliwo, ale nie odpala. Co robić?

2tzielony 26 Mar 2020 18:53 2628 3
REKLAMA
  • #1 18562663
    2tzielony
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    Zakupiłem zestaw pod rower zamontowałem po kilku próbach odpalił na chwilę i potem nic wymieniłem po drodze gaźnik , cewko moduł i świece i dalej nic po dolaniu pod świece w pewnym momencie z trudem odpalił ale dalej nic paliwo dochodzi do gaźnika ale dalej już nie jestem zielony więc proszę o szczegółowe rozwiązania 😃 Silnik 2t 80cc - gaźnik dostaje paliwo, ale nie odpala. Co robić? Silnik 2t 80cc - gaźnik dostaje paliwo, ale nie odpala. Co robić?
  • REKLAMA
  • #2 18562765
    wodzu_1
    Poziom 25  
    Ocena: 144
    2tzielony napisał:
    wymieniłem po drodze gaźnik , cewko moduł i świece i dalej nic

Jest iskra na świecy? Jak wyglądała stara świeca, była sucha czy zalana ( oczywiście przed wlaniem paliwa do cylindra ) ?
    2tzielony napisał:
    wymieniłem po drodze gaźnik

To, że wymieniłeś gaźnik nie oznacza, że zapali od ,, strzała ", trzeba go jeszcze wyregulować.
    Jeżeli iskra jest prawidłowa, a świeca jest sucha to prawdopodobnie jest nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem tzw ,, fałszywe powietrze " .
    Problem również może być po stronie: tłok, pierścienie, cylinder, uszczelniacze wału.
    Powodzenia.
  • REKLAMA
  • #3 18563247
    2tzielony
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    Przy gaźniku raczej nie ma lewego powietrza a sam gaźnik ma tylko dźwignie ssania i regulację obrotów czy przy złej regulacji może nawet nie dawać znaku życia przy długotrwałych próbach odpalenia ? A jak wygląda krok po kroku sprawdzenie stanu tłoków ,cylindra i tak dalej ?
  • #4 18716863
    Motorbike
    Poziom 24  
    Ocena: 186
    Najlepiej reklamuj ten silnik u sprzedawcy jak kupiłeś nówkę.