logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć mikrofon XLR i mikser audio do PC do nagrywania?

Mirollek12 14 Maj 2020 17:43 1029 4
REKLAMA
  • #1 18693020
    Mirollek12
    Poziom 2  
    Ocena: 2
    Witam. Na wstępie zaznaczę że jestem laikiem w tym temacie. Zakupiłem mikrofon z wejściem Xlr oraz mikser audio. W planach miałem nagrywanie wokalu, lecz niestety próbowałem już podłączyć to na wiele sposobów żeby działało i nic z tego mi nie wychodzi. W moim zamiarze było podłączenie mikrofonu do miksera tak aby nagrywał on dźwięk w komputerze, a słuchawki miały być do odsłuchu podłączone do komputera osobno. Nie wiem czy mam do tego odpowiedni sprzęt dlatego potrzebuje rady od kogoś kumatego. Czy ze sprzętu na zdjęciach idzie zrobić tak że dźwięk z mikrofonu będzie odtwarzany w programie do nagrywania muzyki w komputerze? Wcześniej miałem zwykły mikrofon USB Ale chciałem coś lepszego. Tamten działał bez problemu, słuchawki tak samo. Jeżeli idzie z tego coś zrobić i ktoś zna się na tym lepiej potrzebowalbym pomocy. Może potrzeba innych Kabli? Jak to podłączyć? Z góry dzięki za pomoc. Jak podłączyć mikrofon XLR i mikser audio do PC do nagrywania? Jak podłączyć mikrofon XLR i mikser audio do PC do nagrywania? Jak podłączyć mikrofon XLR i mikser audio do PC do nagrywania?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 18694164
    cyferblat
    Poziom 23  
    Ocena: 82
    Mikser jest z wyjściem na USB ? Podłączasz do komputera przez USB mikser .Uruchamiasz darmowy program Audacity. Podłączasz mikrofon do wejścia mikrofonowego . Naciskasz klawisz Nagrywania i gotowe . Potem ,dogrywasz drugi głos,trzeci i tak tworzysz chórek ,albo do innego kanału miksera wpinasz podkład i nagrywasz z podkładem .
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 18695008
    DjMapet
    Poziom 43  
    Ocena: 1712