logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Odbieranie danych z serwera MQTT i wyświetlanie na stronie internetowej

matej1410 23 Maj 2020 09:22 1305 5
REKLAMA
  • #1 18712123
    matej1410
    Poziom 25  
    Ocena: 219
    Witam serdecznie Kolegów.

Jestem kompletnie początkujący jeśli chodzi o kwestie tworzenia stron internetowych i chciałbym zasięgnąć wiedzy teoretycznej na początek.
    Otóż wysyłam sobie dane modemem GSM to Brokera MQTT.
    Zamierzam stworzyć coś na kształt strony internetowej na której będzie dashboard i który będzie posiadał umiejętność odczytywania danych z Brokera MQTT. Super by było gdyby można było stworzyć tam elementy takie jak Buttony, Radiobuttony itp. których użycie spowoduje ukształtowanie w pewien sposób danych oraz wypychanie ich w drugą stronę do Brokera.
    Super by było gdyby istniała możliwość tworzenia konta użytkownikowi z zabezpieczeniem hasłem.

Czy środowiska programistyczne do tego są darmowe?
    W czym się to programuje w ogóle?

Programuje biegle w C, C++ oraz Javie.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 18712253
    JacekCz
    Poziom 42  
    Ocena: 1463
    Co Ci odpowiedzieć, jak jesteś totalnie początkujacy w webie?
    Jakiego typu doświadczenie masz w Javie?

Trzeba się weba naumieć, i tyle. To i owo Ci podpowiem, zależnie od odpowiedzi na pierwsze pytanie.
    Narzędzia są darmowe. Gdyby myśleć o publicznym hostingu, to już nie.
  • REKLAMA
  • #3 18712915
    matej1410
    Poziom 25  
    Java: tworzę aplikacje na Androida. Przykładowo do tworzenia aplikacji używam Android Studio ponadto kompilatory, środowiska programowania uC np. Atmel Studio, Eclipse, Atollic TrueStudio.
    Mam na myśli środowisko w jakim się tworzy takie strony i np. język. Jaki się wykorzystuje do tworzenia stron. Który jest przystępniejszy w przyswajaniu? Który jest profesjonalniejszy i bardziej zaawansowany.