logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Merkury DSH-303A z końcówką STK4893: brak dźwięku pomimo sprawnej końcówki mocy

oskar007 11 Wrz 2020 14:59 1662 11
REKLAMA
  • #1 18918391
    oskar007
    Poziom 11  
    Ocena: 3
    Dzień dobry.
    Chciałbym ocalić przed zapomnieniem znaleziony w garażu amplituner MERKURY DSH-303A. Niestety po podłączeniu głośników występuje cisza. Zasilacz wygląda na sprawny, żarówki się świeca, wskaźniki wychyłowe na coś reagują.
    Przeglądałem niniejsze forum, ale niestety nie znalazłem nic na ten model urządzenia. Wszystkie wątki dotyczą modelu z końcówką mocy na STK077 lub GLM026. Ja posiadam urządzenie z końcówkami STK4893. W załączeniu płytka z końcówką.
    Jestem elektrykiem, ale może z Waszą pomocą uda się przywrócić do żywych ten sprzęt.
    Chętnie posłucham również rad dot. tego urządzenia...., może nie warto reanimować..., albo zabudować inne końcówki mocy z uwzględnieniem napięć zasilacza.
    Za wszystkie rady dziękuję.

Merkury DSH-303A z końcówką STK4893: brak dźwięku pomimo sprawnej końcówki mocy
    Dodam jeszcze, że zmierzone napięcia na płytce, to:
    - przewód niebieski (lewa strona) -21,9V
    - przewód czarny (prawa strona) 21,9 V
    Także wygląda, że napięcia zasilające końcówkę wyglądają prawidłowo. W takim razie chyba uszkodzone STK...
  • REKLAMA
  • #2 18918503
    Pedros050
    Poziom 43  
    Ocena: 3927
    Widać tam ze bezpiecznik watowany jeśli nowy ci przepali masz zwarcie gdzieś zrób pomiary na STK-u.
  • Pomocny post
    #3 18918514
    madamsz1
    Poziom 42  
    Ocena: 1712
    Końcówka nie jest droga i dostępna:
    https://www.soltronik.com.pl/stk4893-uklad-scalony,3,13684,11865
    Te bezpieczniki zadrutowane troszkę źle wyglądają :).
    Jak masz schemat nawet z inną końcówka to prześledź tora audio wejściowy, sprawdź czy wchodzi do końcówki sygnał,