logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Co może powodować Błąd zapisu na dysku przy pobieraniu ze Steama?

bonczal 25 Gru 2020 01:35 3189 12
REKLAMA
  • #1 19135387
    bonczal
    Poziom 5  
    Ocena: 3
    Hej,
    Od dawna mam problem z pobieraniem różnej zawartości ze steama, wyskakuje mi błąd "BŁĄD ZAPISU NA DYSKU" próbowałem, wyłączałem antywirusy, miejsca na dysku mam pod dostatkiem (30 gb więcej niż zalecane), również różne inne sposoby ale nadal nic nie działa.

Podpowiem, że próbowałem na różnych sieciach ale dalej jest ten sam problem
    pozdrawiam, Wesołych świąt :-)
  • REKLAMA
  • #3 19135526
    Kolobos
    Spec od komputerów
    Ocena: 10423
    Do jakiego katalogu zapisujesz i na ktorej partycji?
  • REKLAMA
  • #4 19135605
    bonczal
    Poziom 5  
    Jeżeli chodzi o komputery to jestem dość zielony :)
    ale co do mojego laptopa to posiada:
    Procesor: Intel(R)core(tm) i5-9300H
    Grafika to: NVIDIA GeForce GTX1660Ti
    Ramu mam 8gb
    Grę zapisuję w folderze w jakim steam zapisuje domyślnie, niestety na partycji tej samej systemowej (czytałem że to błąd), wczoraj wieczorem próbowałem stworzyć nową partycje dostępnego miejsca na dysku mam 100gb a partycję jaką mogę największą utworzyć to ok 50gb(nie pamiętam dokładnie)
    Wrzucam sc z tego programu:
  • #5 19135689
    Kolobos
    Spec od komputerów
    Zamiesc screen z zarzadzania dyskami z widocznym ukladem partycji.

Po zmianie katlaogu zapisu steam na inny cos sie zmienia?
  • REKLAMA
  • #6 19135712
    bonczal
    Poziom 5  
    chodzi ci o to?
  • #7 19135738
    Kolobos
    Spec od komputerów
    Inne pliki mozesz normalnie pobierac i zapisywac na dysku? Dotyczy to wszystkich gier?
  • REKLAMA
  • #8 19135742
    bonczal
    Poziom 5