logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Pobieranie Autodesk Autocad Mechanical 2021 - kwestie licencji i dostępnych opcji dla studenta

malekin245 04 Sty 2021 21:47 1389 2
REKLAMA
  • #1 19159482
    malekin245
    Poziom 3  
    Ocena: 4
    Wiecie jak pobrać Autocada Mechanicalla z 2021 roku. Jestem studentem politechniki wrocławskiej, więc mam za darmo. Pobrałem zwykłego Autocada 2021 z licencją na rok, ale tam nie ma wersji mechanical, chociaż przy pobieraniu pisało, że jest. Instalacja typy indywidualnego. Jest jeszcze do wybory class/lab- tam jest do wyboru mechanicall, ale nie mozna go stamtąd pobrać. Na indywidualnej instalacji jest tylko to co na screenie wysyłam-zwykły autocad z dopiskiem mechanicall. Pobrałem go ale no nie ma tych bibliotek wszystkich itp. Jak pobierałem ze strony to przechodziłem weryfikacje, wysyłałem legitke itd. Ktoś coś poradzi jak pobrać mechanicalla 2021 autodesk?
    Załączniki:
    • Pobieranie Autodesk Autocad Mechanical 2021 - kwestie licencji i dostępnych opcji dla studenta screen6 strona inna2.png (215.73 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Pobieranie Autodesk Autocad Mechanical 2021 - kwestie licencji i dostępnych opcji dla studenta screen5 strona inna.png (246.1 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Pobieranie Autodesk Autocad Mechanical 2021 - kwestie licencji i dostępnych opcji dla studenta screen2 uruchamianie.png (547.73 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Pobieranie Autodesk Autocad Mechanical 2021 - kwestie licencji i dostępnych opcji dla studenta screen4 opcja pobrania.png (414.7 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Pobieranie Autodesk Autocad Mechanical 2021 - kwestie licencji i dostępnych opcji dla studenta screen3 interface.png (275.23 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.