logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak naprawić pękniętą ościeżnicę drzwi?

machifox 12 Sty 2021 12:00 26889 6
REKLAMA
  • #1 19177633
    machifox
    Poziom 9  
    Ocena: 1
    Witam, pękła mi ościeżnica w miejscu położenie zamka (jak na zdjęciu). Jestem zupełnym laikiem i nie wiem jak rozwiązać ten problem zarówno pod względem funkcjonalnym jak i estetycznym, toteż proszę o sugestie. Jak naprawić pękniętą ościeżnicę drzwi? Jak naprawić pękniętą ościeżnicę drzwi?
  • REKLAMA
  • #2 19177760
    elktrod
    Poziom 41  
    Ocena: 1400
    Klej WIKOL i ściski?
  • REKLAMA
  • #3 19177823
    machifox
    Poziom 9  
    Ok, tylko jak to właśnie ścisnąć? I jak pokryć pęknięcie, jakąś farba okleiną ?
  • REKLAMA
  • #4 19177870
    elktrod
    Poziom 41  
    Ocena: 1400
    Najpierw to bym zalał wikolem szpary od góry, nawet lekko odchylając szparę aby wikol wszedł jak najgłębiej, potem wytarł na sucho białe powierzchnie gdzie przewiduję ściskanie, przykleił wszędzie taśmą szeroką 4cm bezbarwną tę powierzchnię lewą białą boczną przeznaczoną na ściskanie, podłożył szerszą deskę pionową kładąc ją na tej przylepionej taśmie bezbarwnej i na szparze, no i ścisnął dwoma ściskami stolarskimi, założonymi na całą futrynę wraz z deską z tym że jeden ma być na pewno na wprost szpary poprzecznej a drugi niżej i odczekał co najmniej 12 godzin, a malowanie na drugi dzień, po odklejeniu taśmy bezbarwnej. Po ściśnięciu powierzchnię czołową wycieramy z wikolu jaki wyjdzie ze szpary... Wikol jest biały, czasem spoina wyjdzie tak biała, że nie trzeba malować...
  • REKLAMA
  • #5 20665497
    sebapiek99
    Poziom 1  
    Ocena: 2
    I jak? Pomogło? Mam identyczny przypadek i nie wiem co robic
  • #6 20665542
    seebbek
    Poziom 12  
    Ocena: 78

Ja bym to skręcił kawałkiem płaskownika z nierdzewki i wkrętami lub w białym kolorze.
  • #7 20964369