logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nie włącza się Toshiba: czarny ekran po logo Windowsa po zaniku prądu

julita345 19 Mar 2021 17:33 252 12
REKLAMA
  • #1 19328644
    julita345
    Poziom 4  
    Ocena: 1
    Witam,
    Nie znam się na elektronice, ale mam problem z laptopem firmy Toshiba. Ma już trochę lat, ale do tej pory śmigał.
    Problem polega na tym że gdy go włączam, pojawia się logo, i logo windowsa, po czym jest całkowicie czarny ekran.
    Zabrakło nagle prądu i internetu więc zamknęłam laptopa, po czym już nie chciał się włączyć.
    Potrzebuje go bardzo ponieważ od przyszłego tygodnia zaczynam na nim nauczanie. Nie jestem w stanie nigdzie jechać, ze względu na kwarantannę, a więc proszę o pomoc w tym, co mogłabym zrobić w domu. Zaznaczę tylko, że wiadomość pisze z telefonu.
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 19328656
    vieleicht
    Poziom 37  
    Ocena: 461
    Jaki system jest zainstalowany?
  • #4 19328731
    vieleicht
    Poziom 37  
    Czy przy tym czarnym ekranie są jakieś inne oznaki "życia" (np. pracujący dysk)?
  • REKLAMA
  • #5 19328758
    julita345
    Poziom 4  
    Opisze to trochę dokładniej. Włączam laptop normalnie, po czym pojawia się logo "Toshiba", a następnie ''znaczek'' windows a pod tym takie jakby ładujące się kółko. Ten ekran ze znaczkiem windowsa utrzymuje się przez około 5 sekund, po czym jest całkowicie czarny ekran.
    Laptop normalnie szumi tak jak zawsze, i jest włączona dioda, która mówi że laptop jest naładowany, podłączony do prądu oraz że jest włączony. Na moim laptopie podświetla się także przycisk do włączenia, pod głośnienia i parę innych. Jeśli chodzi o ekran to żadnych zmian.
  • #6 19328772
    vieleicht
    Poziom 37  
    Czy coś wskazuje na to, że dysk pracuje? Jakaś migająca dioda, odgłosy (jeżeli masz klasyczny dysk HDD).
  • #7 19328775
    julita345
    Poziom 4