logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Xbox One - Głośniki RCA - głośniki grają słabo.

Laudi 21 Mar 2021 23:24 822 15
REKLAMA
  • #1 19333711
    Laudi
    Poziom 4  
    Ocena: 1
    Witam
    Potrzebuje pomocy, jestem w tym zielony.
    Posiadam głośniki Microlab Solo7c - dobry sprzęt, są podłączone do telewizora kablem Jack-RCA pod wejście słuchawkowe. Telewizor to Philips PUS6501.
    Dźwięk wydobywający się z głośników podczas gry na konsoli jest bardzo ubogi, mam porównanie z tym co słyszę w tanich słuchawkach wpiętych w pada.
    Kupiłem kiedyś kabel RCA-RCA i próbowałem połączyć telewizor z głośnikami tymi wyjściami licząc że jakość dźwięku się poprawi , ale te wcale nie reagowały.
    Głośniki mają własne zasilanie i dwie pary wyjść RCA, mogę przełączać między źródłami dźwięku. Używam ich również do oglądania telewizji.
    Domyślam się że będę musiał podpiąć konsole bezpośrednio pod głośniki. Zastanawiałem się również nad Bluetooth-RCA pod głośniki i próbie sparowania ich ze sprzętem w domu jak telefon konsola i telewizor. Nie chcę wywalić kasy w błoto.
    Gdzie popełniłem błąd i jak mogę to poprawić. Proszę o łopatologiczną odpowiedź co kupić i co z czym podłączyć.

Pozdrawiam
    Piotr
  • REKLAMA
  • #2 19333807
    2konrafal1993
    Poziom 38  
    Ocena: 745
  • REKLAMA
  • #3 19334416
    Laudi
    Poziom 4  
    Mam wysokie tony na 10 i wciąż to nie to samo.
    W jaki sposób mogę podłączyć głośniki bezpośrednio do xboxa? Potrzebuje konwertera? przejściówek?
  • #4 19334519
    2konrafal1993
    Poziom 38  
    Ocena: 745